مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

لذت با هم بودن

بعد از یک ماه حالا لذت با هم بودن، لذت در چشمان زیبای تو نگریستن. لذت از علی لذت بردن و خندیدن به حرکاتش. بانو جان خوش آمدی :)

نظرات 12 + ارسال نظر
fars4 پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.fars4.760.ir

89603064887بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

مجتبی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام دکتر بهزاد ، ا تا حا حالا تنها بودین ؟ عجب ، حالا که که خانواده اومدن پیشتون واستون لحظات خوب و خوشی را آرزو می کنم . ضمنا" منم اتفاقی اومدم وب و شما را پیدا کرد . راستی این شرکت شما نیرو نمی خواد ما بیایم؟!

مسعود جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

آخیش چشمت روشن عزیزم
هیچوقت شما ٣ همراه از هم جدا نشید
عکس چرا نگذاشتی

گلریز شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

بی نظیره این احساس به هم رسیدن .. چشم هر 3 تون روشن خیلی خیلی

amin سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام اقا بهزاد این کامنت من یه دونشو یادت رفت پاک کنی. پیشاپیش ممنون
به ادرس زیر
http://behzadwin.blogsky.com/Comments.bs?PostID=154

amin سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام بهزاد خان . یه سوال ؟ آیا روشی و جود دارد که ابتدا و انتهای هر فیدر فشار ضعیف یا متوسط را بتواند توسط آن یا دستگاه خاصی در شبکه توزیع شهر مشخص کرد . آیا یک چنین دستگاهی داریم در کشور های مدرن؟ آیا می توان با دستگاه خاصی تعداد دقیق مشترک (کنتور ) روی یک فیدر فشار ضعیف را مشخص کرد ؟

amin سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

جهت مطالعات کاهش تلفات

میم الف سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

این شعر رادر وبلگ خود تایپ کنید بامزه هست

تو به من خندیدی ،

و نمی دانستی ،

من به چه دلهره از باغچه‌ی همسایه ،

سیب را دزدیدم.

باغبان از پی من تند دوید ،

سیب را دست تو دید ،‌

غضب‌آلوده به من کرد نگاه ،

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک .

و تو رفتی‌و هنوز ،

خش خش پای تو

آرام آرام ،

می دهد آزارم .

ومن اندیشه کنان ،

غرق این پندارم ،

که چرا

باغچه‌ی کوچک ما ،

سیب نداشت!


-------------------------
من به تو خندیدم

چون که می دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی

پدرم از پی تو تند دوید

و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه

پدر پیر من است

من به تو خندیدم

تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

دل من گفت: برو

چون نمی خواست به خاطر بسپارد گریه تلخ تو را ...

و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام

حیرت و بغض تو تکرار کنان

می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم

که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت

میم الف سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ب.ظ


بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

باغ صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پر گشودیم و درآن خللوت دلخواسته گشتیم

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم

تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت

آسمان صاف و شب آرام

بخت خندان و زمان رام

خوشه ماه فرو ریخته در آب

شاخه ها دست بر آورده به مهتاب

شب و صحرا و گل و سنگ

همه دل داده به آواز شباهنگ

یادم آید تو به من گفتی از این عشق حذر کن

لحظه ای چند بر این آب نظر کن

آب آیینه عشق گذران است

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است

باش فردا که دلت با دگران است

تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن

با تو گفتم حذر از عشق ؟ ندانم

سفر از پیش تو ؟ هرگز نتوانم

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر لب بام تو نشستم

تو به سنگ زدی من نرمیدم نه گسستم

بازگفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم

اشکی از شاخه فرو ریخت

مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت

اشک در چشم تو لرزید

ماه بر عشق تو خندید

یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم

نگسستم نرمیدم

رفت در ظلمت غم آن شب و شبهای دگر هم

نگرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نکنی دیگر از آن کوچه گذر هم

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم

میم الف سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ

شنیدستم که مجنون جگر خون

چو زد زین دار فانی خیمه بیرون

دم آخر کشید از سینه فریاد

زمین بوسید و لیلی گفت و جان داد

هواداران زمژگان خون فشاندند

کفن کردند و در خاکش نهادند

شب قبر از برای پرسش دین

ملائک آمدند او را به بالین

بکف هر یک عمود آتشینی

که ربت کیستدینت چه دینی است

دلی جویای لیلی از چپ و راست

چو بانگ قم به اذن الله برخاست:



چو پرسیدند مَن رَبُک ز آغاز

بجز لیلی نیامد از وی آواز

بگفتا کیست ربت گفت لیلی

که جانم در ره جانش طفیلی

بگفتندش به دینت بود میلی

بگفتا آری آری عشق لیلی

بگفتندش بگو از قبله خویش

بگفت ابروی آن یار وفا کیش

بگفتند از کتاب خود بگو باز

بگفتا نامه آن یار طناز

بگفتندش رسولت کیست ناچار

بگفت آن کس که پیغام آرد از یار

بگفتند از امام خویش می گوی

بگفت آن کس که روی آرد بدان کوی

بگفتند از طریق اعتقادات

بگو از عدل و توحید و معادات

بگفتا هست در توحید این راز

که لیلی را به خوبی نیست انباز

بود عدل آنکه دارم جرم بسیار

از آن هستم به هجرانش گرفتار

بخنده آمدند آن دو فرشته

عمود آتشین در کف گرفته

ندا آمد که دست از وی بدارید

به لیلی در بهشتش وا گذارید

که او را نشئه ای از جانب ماست

که من خود لیلی و او عاشق ماست

شنیدم گفت مجنون دل افکار

ملائک را سپس فرمود آن یار

تو پنداری که من لیلی پرستم

من آن لیلای لیلی می پرستم

کسی را کو به جان عشق آتش افروخت

وفاداری ز مجنون باید آموخت

تاکامی (پاسخ به امین) چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام بر رئیس بزرگ (بیگلر)

در پاسخ به امین باید بگم از اونجائی که من سالهاست در شرکت توانیر مجری پروژه های مختلف کاهش تلفات بودم می تونم اطلاعاتی رو در اختیارشون بزارم.(هرجند بهزاد جان خودشون استادند)
و در مورد فیدرهای فشار متوسط و ضعیف هم باید بگم که دستگاه MOF همین الان در ایران و در نقاط مرزی استانها برای اندازه گیری انرژی مبادله شده نصب شده .
کلا اگه سوالی بود mmtakami@yahoo.com

سلام

من فکر کنم مهندس محمد تاکامی در این زمینه صاحب اطلاع هستند و راهنمایی هاشون انشاالله راهگشای شما باشد.

یا علی

امین چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام مهندس تاکامی.ممنون از لطفتون
منظورم این نبود چون مثلا با ثبات یا data logger می شود مقادیر مختلف انرژِ ی الکتریکی در سطح شهر را برداشت کرد که مستلزم نصب یک چنین تجهیزاتی می باشد . اما می خوام تعداد دقیق کنتور های روی تک تک فیدر های فشار ضعیف را بدست بیاورم و اینکه بدانم ابتدا وانتها ی یک فیدر فشار ضعیف کجاست . چون در سطح شهر ما بیش از صد هزار مشترک(کنتور) داریم و همین تعداد فیدر خروجی فشار ضعیف از کلید فیوز ترانس ها . و برای بدست اوردن دقیق یا مستلزم صرف زمان زیاد است یا یک دستگاهی باید داشته باشیم . که اگه یک چنین دستگاهی موجود باشد کارها بسی اسان انجام می شود و اینکه می دونیم بدون دسترسی به این اعداد دقیق ،تاکنون مطالعات کاهش تلفات در ایران فاقد هرگونه کاهش تلفات برق در واقعیت بوده است و همچنان سالانه میلیاردها دلار برق تلف می شود در ایران.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد