مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ریشه در خاک

من اینجا ریشه در خاکم

من اینجا عاشق خاک ِ از آلودگی پاکم

من اینجا تا نفس باقیست می مانم

من از اینجا چه می خواهم نمی دانم

امید روشنایی گرچه در این تیرگی ها نیست

من اینجا باز در این دشت خشک تشنه می رانم

من اینجا روزی آخر از دل این خاک با دست تهی گل برمی افشانم

من اینجا روزی آخر از ستیغ کوه، چون خورشید

سرود فتح می خوانم و می دانم تو روزی باز خواهی گشت



جنسیت

یک خبر تلگرافی اینکه امروز فهمیدیم جنسیت بچه «پسر»ه. به زودی براش اسم می ذاریم. جهت اطلاع اینکه «آرمان» جزو گزینه ها نیست. 



دعا

آب کم جو، تشنگى آور به دست
تا بجوشد آبت از بالا و پست
هرکه جویا شد بـیابد عاقـبت
مایه اش درد است و اصل مرحمت
رحمتم موقوف آن خوش گریه هاست
چون گرست ازبحر رحمت موج خاست
هرکه او بیدارتر پر دردتر
هرکه او آگاه تر رخ زردتر
پیش حق یک ناله از روى نیاز
به که عمرى بى نیازاندر نماز
چون خداخواهد که مان یارى کند
میل ما را جانب زارى کند
اى خدا زارى زتو مرهم زتو
هم دعا از تو اجابت هم ز تو


مثنوی معنوی 

You raise me up

اگه به هر دلیلی خسته اید و از ناملایمات روزگار متاثر، این آهنگ رو توصیه می کنم گوش بدید. اگر هم همسر، نامزد و دوست فابریک دارید خوبه که این آهنگو بهش تقدیم کنید و از وجودش در زندگیتون تشکر کنید. من هم این رو به زهرا تقدیم می کنم که واقعا تک تک جمله های این آهنگ راجع بهش مصداق داره. 



You Raise Me Up 


When I am down and, oh my soul, so weary;

When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.

There is no life - no life without its hunger;
Each restless heart beats so imperfectly;
But when you come and I am filled with wonder,
Sometimes, I think I glimpse eternity.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.