مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

حسن روحانی


بعد از مدتها یک خبر امیدوار کننده. حسن روحانی رئیس جمهور شد. امیدوارم با تدبیر و خرد وضع کشو را از این بحران و رکود خارج سازد. برای ایشان و همه مردم کشورم آرزوی موفقیت دارم. 

انتخابات

امسال انتخابات ایران را زیر نظر دارم. ایران در شرایط سختی است. امسال به نتیجه نرسیدم که باید کسی را به شرکت در انتخابات تشویق کنم یا نه. اما اگر دکتر عارف به نفع حسن روحانی کنار نرود، به ایشان رای خواهم داد. امیدوارم با روی کار آمدن امثال ایشان عقلانیت و تخصصی گرایی بار دیگر به کشورمان بازگردد. 

سیاتل

چند روزی مسافرت بودیم. رفته بودیم شهر زیبای سیاتل در شمال غرب آمریکا. یکی از دوستان محمد را که فقط یک بار دیده بودم را هم دیدم. با اصرار ما را دعوت کرد خانه شان. آنچنان برخورد گرمی با ما داشتند که باورم نمیشد فقط قبلا یک بار خودش را دیده ام. با علی و زهرا خوش گذشت. سیاتل به غایت زیباست. شهری است که من را خیلی یاد شمال ایران می انداخت. سرسبز و بسیار زیبا. غذاهای دریایی فوق العاده ای داشت و مردمانی بسیار خونگرم و مهربان. جالب این بود که شرکت های مهمی چون مایکروسافت، استارباکس، بوئینگ و کاستکو همگی از این شهر آغاز به کار کرده اند و اکنون جهانی شده اند. امیدوارم بازهم بتوانم این شهر زیبا و آن دوست بسیار عزیز را بازهم ملاقات کنم.