مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سامسونگ

تصمیم بر آن شد که برویم و در سامسونگ ادامه کار بدهیم. تصمیم سختی بود. خداوند ما را یاری کند بتوانیم زندگی خوبی در شهر جدید داشته باشیم. 
نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام دکتر بهزاد، دلم بند بود آخرش با این تفاسیری که نوشنه بودین چیکار میکنین . حالا که میرین دالاس وسامسونگ امیدوارم که در هر لحظه به لحظه زندگی کاریتان موفق باشین و انشاالله بتوانید در آینده فرد مفیدی برای ایران عزیز اسلامی باشین . راستی کار به استخاره هم نکشید !

شهریار دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

Galaxy SIII بنده فراموش نشه :-)

ارادتمند :)

م ه ر د ا د دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

انشالله هر چه به صلاح باشه :) خداوند پشت و پناهتون :)

ممنون مهرداد جان :)

مجتبی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام دکتر بهزاد ،نگران شدم ، امروز اخبار می گفت دولت امریکا در ادامه تحریمها حسابهای دانشجویان ایرانی کانادا و امریکا را مسدود می کنن . حالا چیکار می خواین بکنین؟

متاسفانه اخبار داخل ایران اخبار بایاس شده هستند که همه ابعاد قضایا را درست نشان نمی دهند. اولا اینکه دولت آمریکا چطور می خواهد حساب دانشجویان ایرانی در کانادا را ببندد؟ دوما اینکه بحث یک یا دو نفر نیست بحث چندین هزار دانشجوی ایارنی است که در این دو کشور مشغول تحصیلند. من شنیدم که اخیرا بانکی خاص در یکی از شهرهای آمریکا حساب چند دانشجو را مسدود کرد ولی اولا این به همه بانکها توسعا پیدا نمی کند. ثانیا همه گیر نیست. در ضمن من بیش از یک سال است دیگر دانشجو نیستم و این تحریمها قاعدتا گریبان من را نخواهد گرفت.

مجتبی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

ممنون آقای دکتر از اینکه روشنم کردین . راستی از شرکت جدید چه خبر؟ یه چیز دیگه تو پروفایلتون زده بودید دانشجوی دکترا، اگه میشه اصلاحش کنین به اشتباه نیفتم. ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد