مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ای همه وجود من ... نبود تو نبود من...

این عکس معنا و مفهوم زندگی من است. خانواده من و همه وجود من. چقدر از دیدن شما خوشحال و خندان خوشحال می شوم و چقدر دنیا با شما برای من زیباست. برای من این عکس تداعی ترانه زیبای شادمهر با نام ماندگار است. دوستتان دارم نازنینان من. 


Shadmehr- Mandegar by Ebrahim Alef


نظرات 5 + ارسال نظر
م ه ر د ا د جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

لایییییییییککک :)

تاکامی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:12 ق.ظ

اسیر کل خاندان بیگلر

زهرا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ

خدا رو هزاران بار شکر می کنم به خاطر داشتن همسری مهربان که طعم خوشبختی رو به من چشانده. امیدوارم بتونم قدردان محبت بی دریغت باشم...

پروین دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

با سلام
منهم احساس خوبی دارم وهمواره شاد وسلامت باشید
قربونتون برم پروین

گلریز شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

ای جااااااااااااااااااااااااان.
این عکس عاااااالیه. مرسی که برای ما که به آلبوم علی آقا دسترسی نداریم گهگاهی اینجا عکس می ذاری دکتر.
امیدوارم زود زود ببینیمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد