مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

عکسهای علی

تصمیم گرفتم عکسهای غیر خضوصی علی را در وب جایی بارگزاری کنم تا برای کسانی که دوست دارند عکسهای علی را ببیند قابل دیدن باشد. راستش هر چقدر پرس و جو کردم جایی را نیافتم که در داخل ایران فیلتر نباشد. دوستانی که از ایران مایل به دیدن عکسهای علی هستند و دسترسی مستقیم ندارند، لطفا ای-میل بزنند تا عکسها را برایشان بفرستم. اما کسانی که مایلند ببینند عکسها را اینجا به تدریج بارگزاری می کنم و به روز می کنم. می توانید نظرات خودتان را در مورد عکسها و کلا آلبومها به من بگویید. ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
خاله زهره سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام به بهزاد عزیزم امروز برای اولین بار تو وبلاگت رفتم شاید خیلی دیر باشه ولی خوب استفاده کردم مخصوصا از عکسهای قشنگی که گذاشتی الهی که من قربون علی کوچولو یشم که دلم براش ضعف میره ای خدا کی میشه ما هم زودتر از نزدیک ببینیمش چقدر خوبه که این عکسهای هر روزش رو میزاری که ما هم شاهد بزرگ شدنش باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد