مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سرفیس

دو روز پیش شرکت مایکروسافت تبلت خودش را معرفی کرد تا به زودی روانه بازار کند. این تبلت با نام «سرفیس» می آید تا مایکروسافت هم در عرصه تبلت ها  سهمی داشته باشد. مایکروسافت در حدود سال 2000 به طور جدی رو تبلت هایی که با قلم کار می کردند، سرمایه گزاری کرده بود، اما چون چندان مورد توجه قرار نگرفته بود، از ادامه اش منصرف شده بود. چیزی که بعدها اپل به طور کامل گوی سبقت را از همه رقیبانش ربود و سهم اصلی از بازار تبلت ها را در اختیار گرفت. اینکه مایکروسافت چقدر موفق می شود را باید پس از عرضه دید، اما مایکروسافت برای عرضه این تبلت بسیار به یکپارچه سازی در ویندوز 8 اندیشیده است و در واقع یک تبلت قابلیت تبدیل به پی سی یا الترابوک ارائه کرده است. ایده ای که می تواند جذابیتهای زیادی داشته باشد. شاید بعد از عرضه بیشتر راجه به «سرفیس» و عملکردش نوشتم. 


دیروز در اخبار آمد که  یک آمریکایی ایرانی الاصل که در فروشگاه اپل قصد داشتند از محصولات اپل بخرند، چونکه فروشنده از فارسی صحبت کردن او متوجه شده که ایرانی الاصل است، از فروختن محصولات اپل به آنها امنتاع کرده است. دلیل آنهم ممنوع بودن فروش محصولات شرکتهای آمریکایی به ایرانی ها بوده است. این خبر در دنیای امروز به قدری مشئز کننده است که قابل توجیه نیست. من از اپل و محصولاتش خوشم نمی آید. هیچ محصولی از اپل را هم تا به حال نخریده ام. اما اگر چیزی داشتم حتما می رفتم و همه را امروز پس می دادم. 


امیدوارم حضور سرفیس بتواند این انحصار اپل را بر بازار تبلتها بشکند تا ما مصرف کنندگان بتوانیم از محصولاتی با قابلیت بالا و قیمت مناسب بهره ببریم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
م ه ر د ا د شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

ای بزنه حال اپل رو بگیره که هر چی آدم .....!!! از اپل حمایت میکنه الکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد