مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

توئیتر

اخیرا یکی از دوستانم بچه دار شد. توی چند روز آخر که درگیر قضیه بود برای خبر گرفتن ازش معذب بودم. می دونستم که آدمهای زیادی بهش تلفن می زنند و ای-میل و پیامک هم زیاد باید جواب بده. این بود که نمی دونستم که چطور راحت باهاش در تماس باشم و جویای احوالش باشم. خلاصه بعد از چند روز بچه به سلامتی به دنیا اومد. من دیدم ظرف دو-سه هفته آینده خودم هم درگیر چنین قضیه ای خواهم بود. برای راحتی همه تصمیم گرفتم از تکنولوژی توئیتر برای اطلاع رسانی های چند روز آینده استفاده کنم. اگر مایل بودید خبرهای این چند روز آخر قبل از تولد بچه را دنبال کنید، می توانید از اینجا  به صفحه توئیتر من بروید. سعی می کنم مرتب و در لحظات پایانی با عکس به روز کنم. التماس دعا. 



نظرات 1 + ارسال نظر
گلریز شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

مرسی که این رو راه انداختی.. بی صدا هر روز چک ش می کنم و همین تک جمله هایی که می نویسی و همین یه کمی آپدیتمون می کنی.. هر روز و همش به یادتون و توکل به خدا امید وارم این روزها هم به خوبی و آرامش بگذره هم برای مامان و بابای نی نی .. توی توییتر نمی تونم بنویسم.. مرسی که می نویسی برامون و می دونی که این مدت هر روز و هر لحظه دوست داریم که خبری حتی کوچیک داشته باشیم ازتون.. و دلمون پیشتونه.. مراقب خودتون باشید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد