مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

جنسیت

یک خبر تلگرافی اینکه امروز فهمیدیم جنسیت بچه «پسر»ه. به زودی براش اسم می ذاریم. جهت اطلاع اینکه «آرمان» جزو گزینه ها نیست. 



نظرات 8 + ارسال نظر
شهاب پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ق.ظ

خیلی مبارکه

ولی قکر کنم آخرش آرمان میشه

پویان پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ

منم با شهاب موافقم :)

تاکامی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ق.ظ

آقا جان این چه وضعه شه !
من با تمام ارادت به شما از این لحظه به دلیل داشتن 2تا دختر مجرد با شما قطع ارتباط می کنم.

اسیر آقا بهزاد ، خانم و آقا زاده هم هستیم.

تاکامی بچه ما رو به غلامی خودت و اون دو تا دسته گل قبول کن

غول مهربون شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

من که با همون سونوی تو پست اولت گفتم آنتن داره جانم دیگه چرا پول اضافه به این دکترا میدی؟؟ این همسر داریته!!! که منو کشته، "آرزو"ی آرمان رو به همین راحتی بر باد دادی؟
مرد و پسرش، مبارک باشه،در ضمن لوازم آک پسرونه با قیمت مناسب موجود است!

بیچاره رادین که دوست داشته اون وسایل رو داشته باشه ولی بهش اجازه ندادی. اقلا بده الان باهاش بازی کنه :)

زهرا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ق.ظ

آقای تاکامی شما هرچی امر کنید ما همونجوری در خدمتیم :دی

آقای رامیار لوازم آک پسرونه موجود است؟ :)) یعنی برای رادین لوازم خریدی و نگذاشتی استفاده کنه؟!!

غول مهربون دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

نه جانم من اونقدر دست و دلبازم که از هر چیز بیش از توان مصرف آقا تهیه کردم فی المثل ایشون جیش برای پوشکا کم آوردن! در ضمن ستوده مادر شوهری گفتن یعنی چی هرچی شما امر کنین آخه؟!!؟

گلریز دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

اینجا چه خبره !
تبریک خیلی زهرا و بهزاد عزیز، ایشا ا.. زودی یه اسم خوشگل پیدا می کنید. پیشنهادات رو هم می پذیرید آیا؟
و امیدوارم زود زود ببینیمتون

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

1) برنا
2) کوشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد