مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

تن تن


دیشب با زهرا رفتیم به دیدن فیلم تن تن ساخته آقای اسپیلبرگ. این فیلم که به لحاظ فنی بسیار زیبا ساخته شده بود، برای من و همنسلان من در سراسر دنیا که با کتابهای تن تن و میلوی آقای هرژه زندگی می کردیم بسیار خاطره بر انگیز و نوستالژیک بود. خاطرم هست که دایی مهدی چند کتاب تن تن (از جمله همین اسب شاخدار) رو داشت و ما هر دفعه که می رفتیم همدان می نشستیم و ساعتها این کتابها را با دقت می خواندیم. تک تک شخصیتهای بازسازی شده این فیلم در ذهنم بود و بسیار لذت بخش بود که این بخش از دوران کودکی و نوجوانی برایم تداعی شد. اگر دسترسی دارید دیدن این فیلم بسیار توصیه می شود. 

نظرات 4 + ارسال نظر
روشنک چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

خوشا به حال شما متاسفانه اینجا فعلا خبری نیست با دی وی دی هم که کیفیت سه بعدی رو نمیشه درک کرد اما خب وصفالعیش نصفالعیش

پروین پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

بهزاد جان یاد اون دوستت میافتم که باباش هم
روزهای جمعه این کتابها را به بهانه کنترل بچه میخواند

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ق.ظ

یاد پرواز شماره 714 افتادم! بهترین کتابش بود به نظرم :)

نغمه گر چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

درود فراووون!
وبلاگتون رو امروز کشف کردم. زمانیکه داشتم پیرامون دانشکده معماری شهر واترلو جستجو میکردم. دی ماه 1385 کمی از واترلو گفته بودید و امروز که 5 سال میگذره نمیدونم کجایید و چه میکنید. به هر حال خیلی خوشحال شدم از دیدن وبلاگتون.
من برای پایان نامه ام دارم روی دانشکده معماری واترلو پژوهش میکنم. اگر مطلب ویژه ای داشتید حتمن با من درمیون بذارید که بدجووووور خوشحالم میکنید.
ممنون
(البته من چندتا سوال هم دارم ازتون).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد