مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مسیحا نفس

 

 

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید 

که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید


 رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿٧٤ أُولَـٰئِکَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَةَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّةً وَسَلَامًا ﴿٧٥﴾ فرقان آیات 74 و 75


و آنان که مى‌گویند: اى پروردگار ما، از همسران و فرزندانمان دلهاى ما را شاد دار، و ما را پیشواى پرهیزگاران گردان. (۷۴) اینان همان کسانند که به خاطر صبرى که تحمل کرده‌اند غرفه‌هاى بهشت را پاداش یابند و در آنجا به درود و سلامشان بنوازند. (۷۵)



نظرات 14 + ارسال نظر
م ه ر د ا د سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

هورررررررررراااا!!!!
منتظررر خبراییی بعدییی :)

:)

خبرای خوب بعدی رو تاکامی همین زیر نوشته! :)

غول مهربون سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ

به مبارکی آنتن داره حاج آقا آرمان!! بگو از الان رژیم بگیره اون نمودارشم بذار این بغل که ملت یاد بگیرن.

مخلصیم :)

شهاب سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ

بابا بهزاد، مامان زهرا، مبارکه

مخلصیم :)

زهرا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

ممنون شهاب :)

روشنک جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

به به خوش خبر باشی بهزاد جون مبارکه زهرا جون مبارکه بهترین و شادترین خبری بود که امسال شنیدم روی ماه هر دو رو میبوسم عکسشو ببین چه بانمکه

ممنون از لطفتون :) واقعا خوشحالمون کردین

مسعود جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

ایول به شما دو تا ببخشید سه تا . واقعا که بسیار به موقع و مناسبه. از صمیم قلب تبریک میگم و منتظر اومودنش هستیم .
اما من چقدر زود پیرمرد شدم که یک نی نی تپل مپل به زهرا جون میگه" به جون دائی بابام من شیرمو خوردم دیگه سیر شدم"

مخلص دایی مسعود

زهرا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

خیلی ممنون از دایی مسعود و روشنک خانم عزیز. دایی مسعود حالا حالاها زوده شما احساس پیری بکنید. این احساس رو بگذارید برای وقتی یک نی نی خوشگل به سرا می گه "به جون بابابزرگ من سیرم" ;)

بهزاد امینی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

خیلی خوشحال شدم, زهرا و بهزاد عزیز تبریک می گم

مخلصیم

مسعود شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

آخ جون به عکسش که نگاه دقیق تری کردم متوجه شدم هم تپله هم قد بلند. به به
خوب مواظب هم باشین به امید دیدار

تاکامی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

خیلی خوشحالیم . ما چهارتا یعنی من و طاهره و دوقولوها که تا 3هفته دیگه میان بیرون !
واقعا مبارک مواظب خودت و زهرا باش .

من گفتم آقا اون شب در سر شوری داشتی .!!

تاکامی خبر رو ترکوندی. اسیرتم. واقعا خوشحالم و امیدوارم که به سلامتی به دنیا بیان. من جات بودم با رامیار قطع رابطه می کردم

م ه ر د ا د سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ق.ظ

آقای تاکاممممیییی مبارررککککههه بابااااا :)

تبریکات پیشاپیش ما رو بپذیرین بابا :)

خورشید شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

اینجا هم یه تبریک بگیم هم به شما هم به تاکامی. بابا 8 ماهه ساکتی؟! حالا 2 تا دختر یا دو تا پسر یا یکی یکی؟؟ آخی مواظب خودتون 7 تا باشید!!!!

Haj Mori یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

بهزاد و زهرا تبریکککککککککککککککککک
اولین خبر خوب سال نو واسه ما،
یه دنیا خوشحال شدم
:)

افشین یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://itsec dot persianblog dot ir

بهزاد جان مبارک باشه. همینطور تبریک به برادر تاکامی ، ایشالا عروسی نوه کوچیکه هر دوتاتون ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد