مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سرهنگ

 

سرهنگ مرد حدودا 55 ساله ای است که  همکار من است. اسمش سرهنگ نیست اما من و دوست و همکار ایرانی ام برایش به خاطر رفتار جدی اش بهش لقب سرهنگ دادیم. سرهنگ عاشق نظر دادن است و فکر می کند نظراتش درست است. حالا این نظرات می تواند راجع به مدار باشد، آنتن باشد، خوراکی باشد، اقتصاد باشد یا هر چیز دیگر. امروز آب گازداری از توی یخچال برداشتم و داشتم درش رو باز می کردم که سرهنگ من را دید. قیافه حق به جانبی گرفت و گفت، این برای رژیمت خوب نیست. گفتم چرا؟ گفت خب هیدروکربات داره. گفتم روش نوشته آبِ کربنه (Carbonated natural water) چه ربطی به هیدروکربات داره؟ گفت تو مثل اینکه شیمی بلد نیستی. آب چی داره؟ هیدروژن و اکسیژن. فکر می کنی اون هیدروژن با این کربن ترکیب نمیشه؟ میگم روش نوشته صفر کالری. میگه فکرت رو به کار بنداز چی کار داری اون رو چی نوشته. من به خاطر خودت و رژیمت میگم. منم یه لحظه اندیشیدم و بعد که سرهنگ رفت آب گازدار رو رفتم بالا.  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
م ه ر د ا د سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام!
آب گاز دار تلخ نیست؟!

زهرا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

خیلی خوب بود :)) باید بهش بگی با این وضع باید مراقب باشم تو هوایی که دود ماشین داره هم نرم، به هر حال هوا هیدروژن داره و تو دود ماشینها هم کربن پیدا می شه و خلاصه بیا و درستش کن :)) تنفس هوای آلوده = نوش جان کردن شیرینی خامه ای D:

تاکامی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ

سلام داداش مهرداد!
من می خواستم بگم داداش دکترت تلختر از این ها رو هم خورده عین خیالش نبود !!!!( اسناد موجوده)

اسیر هرچی بیگلر هم هستیم ما.

م ه ر د ا د جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام بر استاد تاکامی،

راستش برای بچه سوسولی مثل من ماشعیر هم تلخه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد