مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مولتی متر

دیروز در سمیناری از شرکت اجیلنت شرکت کرده بودم. در پایان سمینار به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی می دادند. جوایز از تی شرت بود تا جی پی اس و یک دستگاه اندازه گیری ولتاژ و جریان (مولتی متر) اول که جوایز را دیدم آرزو کردم که کاش مولتی متر را برنده بشم. دلیلش را هم اصلا نمی دونم. چون اصلا مولتی متر در خانه به کارم نمیاد. خلاصه آخر سر که قرعه کشی کردند اسم من برای مولتی متر در آمد. 


نظرات 4 + ارسال نظر
م ه ر د ا د پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

:) حالا ایشالله وقتی یه روز استفاده اش پیش اومد یاد سمینار میفتی :)

موری شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

مبارک باشه داداش
:)
خودت رو می بینم که مدیر فنی می شی تو Agilent

:)

گلریز دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

خب الان باهاش در خانه چی کار می کنی دقیقا ؟

مسعود دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

من چند وقته که میخوام باهاش مولتی ها را متر کنم بدش به من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد