مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سالگرد ازدواجمان

سه سال از آنروز زیبا گذشت...


و من ستاره‌ام را یافتم من خوبی را یافتم

به خوبی رسیدم

و شکوفه کردم.

 

تو خوبی

و این همه‌ی اعتراف‌هاست.

من راست گفته‌ام و گریسته‌ام

و این بار راست می‌گویم تا بخندم

زیرا آخرین اشک من نخستین لب‌خندم بود.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یه دخترسیگاری پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ق.ظ http://tatal.blogsky.com

به به،به به!

زهرا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ

از اعماق وجودم ممنونم :)

و خدا را به خاطر تک تک لحظات در کنارت خوشبخت بودنم شاکرم...

RZ جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

bah bah mobarake shaam key midin hala//:D:D:D

روشنک شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

زهرا و بهزاد عزیز
سالگرد ازدواجتون رو صمیمانه تبریک میگم و براتون بهترین ارزوها رو دارم
خوبه که قدر همدیگه رو خوب میدونید امیدوارم به پای هم پیر و شاد بشید
این دعا خیلی مادر بزرگانه بود ولی من این جمله رو خیلی دوست دارم یه دنیا معنی داره

پروین شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

عزیزانم
سالگرد فرخنده ازدواجتان مبارک
حتم دارم که هر سال بگذرد همچنان شادی وزیبایی در پی خواهد بود.
ستاره های عزیز همیشه تابان باشید

Haj Mori یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

دوستای خوبم
ازدوااجتون مبارک

برادر بهزاد تولدتم مبارک
:)

حاج موری تولد شما هم مبارک :)

م ه ر د ا د دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

واقعاً مبارکه!
ولی چه زود گذشت به نظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد