مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

کیندل


تردد در متروی تورنتو که در اکثر جاها پوشش تلفن همراه ندارد این فرصت را فراهم می کند تا کتاب خواند. در این راستا چند روز پیش کتابخوان معروف شرکت آمازون یعنی کیندل را خریدم تا در حین سفرهای روزانه ام کتاب بخوانم. تا الان تجربه بسیار خوبی بود و ظرف یک هفته ای که خریدمش دو کتاب را تمام کردم و امروز کتاب سوم را شروع کرده ام. من به نظرم ای-بوک ریدر ها جای خودشان را در زندگی ما باز کرده اند و بیشتر هم خواهند کرد. به جای حمل کتاب شما وسیله ای 200 گرمی را با خود همراه دارید که 4 گیگا بایت حافظه دارد و می تواند چندین کتاب را همزمان با خودش همراه داشته باشد. همینطور عموما قیمت کتابهای الکترونیکی کمتر از نسخه های چاپی است و می تواند نقش مثبتی در راستای اهداف محیط زیستی داشته باشد. صفحه مات و غیر براق آن هم ظاهرش را مانند کاغذ کرده است و حتی در نور شدید آفتاب هم می توان به راحتی آنرا خواند. حسن خوب این کتابخوانهای الکترونیکی زمان زیاد شارژ ماندن باتری است که با یک بار شارژ کردن بیتشر از 1 ماه باتری نگه می دارد. 


کتابی که هم اینک می خوانم کتابی است با عنوان «به روی چشم» از نویسنده ای فرانسوی راجع به ایران. تمام که شد راجع به کتاب شاید بنویسم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
rz شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

belkahare kaare khodeto kardi pas mobarake:D:D:D

صابر شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

رییس سلام!! ارادت دارم! بعد از مدت ها اینجا پیدات کردم! امیدوارم تو کار جدید و خونه جدید و شرایط جدید اوضاع ردیف ردیف باشه! کیندل جدید مبارکه، اگه میشه باهاش آهنگ گوش کرد، به یاد قدیم یه بار "یاور همیشه مومن..." رو گوش کن. خیلی حس خوبی به من میده. هنوز greeting هر موبایل که دستم می رسه این آهنگ رو میزارم!!
از فرصت استفاده کرده و به همه دوستان در سفر سلام میکنم. خصوصاً rz عزیز که ازش خیلی وقته خبر ندارم.
شرمنده که شبیه انشا شد!!
ضمناً به توصیه های تاکامی بی معرفت زیاد توجه نکن. اون اگه این کاره بود، مشکلات خودش رو رفع میکرد:)
به امید دیدار در ژانویه 2012

یه دخترسیگاری پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ق.ظ http://tatal.blogsky.com

عجب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد