مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

شاهزاده

کمابیش از اخبار و خبرگزاریها وبسایت خبر ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت را شنیدیم. بنابر اخبار اعلام شده نزدیک 2 میلیارد نفر به طور زنده این رخداد را تماشا کردند و شاهد ازدواج و وصال شاهزاده انگلیسی و همسرش بودند. گر چه به برگزاری این مراسم با این همه تبلیغ و زرق و برق انتقادات فراوانی دارم، اما نکته مثبت چنین رخدادی است باعث می شود تا تلنگر و یاد آوری باشد که اکثر ما «شاهزاده» ای در کنارمان داریم که اگر چه میلیاردها چشم مشغول تماشایمان نیست اما خود ما می توانیم جمله چشم شویم و غرق تماشایش شویم. غرق آن همه زیبایی و احساس. غرق این همه عشق و احساسات.

به یاد ترانه هزار و یک شب ابی می افتم.

...

تویی عاشقتر از عشق

تویی شعر مجسم

تو باغ قصه از تو

سحر گل کرده شبنم

...

می خوام تورو ببینم

نه یک بار

نه صد بار

به تعداد نفسهام

برای دیدن تو

نه یک چشم

نه صد چشم

همه چشما رو می خوام...

به بانوی نازنینم می نگرم. به کسی که زندگیم را با وجودش رنگ و بویی تازه داد و می دهد. هر روز و هر شب با نگاهش، با لطافتش، با رفتارش چنان می کند که آن روز احساس می کنم خوشبخت ترینم. باز هم غرق شعرها و آهنگهای قدیمی می شوم و این بار مرحوم هایده و ترانه بهانه...

تویی تویی بهانه ام

شاعر هر ترانه ام

شعله شوریدگی ام

تویی تویی زبانه ام ...

 

پرواز در دنیای ترانه ها و عاشق تو بودن مرا به کل از این دنیا غافل می گرداند. دیرزمانی بود که آهنگهای عاشقانه ام را مرور و زمزمه نکرده بودم. بانوی شرقی با صدای ماندگار ابی ...

ببین ای بانوی شرقی ، ای مثل گریه صمیمی

همه هر چی دارم اینجاست، توی این خورجین قدیمی

خورجینی که حتی تو خواب، از تنم جدا نمیشه

مثل اسم و سرنوشتم، دنبالم بوده همیشه

بانوی شرقی من، ای غنی تر از شقایق

مال تو ارزونی تو، خورجین قلب این عاشق

خورجین قلب این عاشق

خـورجینم اگه قدیمی ، اگه بی رنگه و پاره

برای تو اگه حتی ، ارزش بردن نداره

واسه من بود و نبوده ، هر چی که دارم همینه

خورجینی که قلب این عاشقترین مرد زمینه...

 

بانوی خوبم، دوستت دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
تاکامی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام رئیس!
ان شاءالله خداوند شما رو برای هم نگه داره و سالهای سال زیر سایه الطاف خداوند شادو سرحال باشید .

زهرا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

بهزاد خوبم، اینقدر خوب و زیبا نوشتی که دیگه قلمم یارای نوشتن پاسخ شایسته نداره. ممنونم هزاران بار :)

جناب تاکامی ممنون :) ان شا... که به زودی دور هم جمع باشیم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد