مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بارسا 5 - رئال مادرید 0

مگر قشنگ تر و مقتدارنه تر از این هم میشد پیروز شد؟ فکر می کنید کلمه ای برای تحسین این تیم در فرهنگ لغت می توان یافت؟ 


نظرات 3 + ارسال نظر
سروناز سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.hamisheonline.com/

سلام
سروناز هستم و خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم و مطالبش رو خوندم می تونی وبلاگت رو بهتر از این ارتقا بدی که بازدیدت بیشتر بشه اگه خواستی می تونم کمکت کنم
دوست دارم بیشتر همکاری کنیم
من مدیر وب سایت همیشه آنلاین هستم اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم
www.hamisheonline.com
ما تو وب سایتمون تو زمنیه ارشد فراگیر پیام نور فعالیت می کنیم
اگه تو کلوب هستی منو ادد کن که راحت تر در ارتباط باشیم

م ه ر د ا د سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

با وود اینکه مورینیو له شد! رئال له شد و فوتبال زیبا زنده شد! ولی از صمیم قلب دوست داشتم بازی از دقیقه ۶۰ به بعد تمام میشد. من فکر میکنم اینجا مثال خوبی از مقایسه سزمایه+مدیریت در کنار سرمایه ی بی کران بود. گرچه زود است که تا پایان فصل فضاوت کنیم ولی بارسا دین خود را ادا کرد! حتی اگه به دسته دوم سقوط کند.

مسعود سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

یکبار دیگه ثابت شد که عشق و علاقه افراد برای اینکه بتونند با هم و درکنار همدیگر یک کار دسته جمعی را بتوان انجام داد سهم بزرگی را ایفا میکنه و مسجل شد که مادیات به تنها یی برای رسیدن به هدف کافی نیست .
حالا بازم بگو ثروت از عشق بهتره .........
ولی من خدائیش تا بحال همچی چیزی ندیده بودم. زمان رولادینیو یکبار این شکست اتفاق افتاد اما اون فقط به خاطر حرکات فردی ایشان بود . ولی دیشب جمع گرائی حرف اول و آخر را زد.چیزیکه ما تو ایران نداریم. و هر کی به فکر خویشه...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد