مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سه سال بدون شروین

سه سال از کوچ شروین گذشت و غم فراقش کم نشد. می دانم سه سال که هیچ، سی سال هم برای چنین مصیبتی کم است. در سومین سالروز پرواز شروین عزیز برای روح بزرگوارش آرزوی شادی و مغفرت می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

روحش شاد. من که فکر کنم نسبت به بقیه خیلی خیلی کم شروین عزیز را دیدم و می شناختم اما هنوز چهره خندانش در ذهنم هست و در یک مواقعی یک هو بهش فکر می کنم یا گاهی کسانی را می بینم که بدون دلیل مشخصی من را یاد او می اندازند. براش دعا می کنم و از خداوند آرزوی آرامش برای بقیه را دارم

م ه ر د ا د یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

امیدم را مگیر از من خدایا...

گلریز سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

حس خوبی است به گونه ای باشیم که در ذهن دورترین آدمها هم بمانیم.. به گونه ای زندگی کنیم که از یاد نرویم.. نه فقط از یاد نزدیک ترینها، که از یاد آنهایی هم که شاید چند بار، کوتاه دیدیمشون..

مسعود سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

بعضی وقتها آموزش چقدر گران تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد