مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سالگرد ازدواجمان

ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز
عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز
فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل
ببریده‌اند بر قد سروت قبای ناز
 
زهرای نازنین! دو سال از آغاز زندگی مشترکمان گذشت و هر روز احساس زیباتری نسبت به روز قبل دارم. همیشه سلامت و برقرار باشی. 

نظرات 5 + ارسال نظر
افعی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.zivar-zanerahmat.blogsky.com

سلام وبلاگتون عالیه.سالگرد ازدواجتون رو هم واقعا تبریک میگم

دایی مسعود پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

من این پیوند بسیار خجسته را سرمشق دوستی همیشگی برای همه میدانم.
پیروز و معظم باشید که عزیز هستید و با طراوت
این اعلام عشق و دوست داشتن همسر برای همه درس آموز است. بهزاد جان.

این احساس زیبایت ستودنی است

زهرا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

کنار تو هر لحظه گویم به خویش
که خوشبختی بی کران با من است...

بهزاد امینی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

بهزاد و زهرا

دایی مسعود چه خوب نوشته اند که واقعا این ابراز دوستی و محبتت مثال زدنی هست و با شناختی که دارم می دونم که باطنی و بی ریاست.

من هم سالگرد ازدواجتون رو به هردو تبریک می گم و امیدوارم به زودی زود دوباره ببینموتون

م ه ر د ا د یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

تحت تاثیر قرار گرفتم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد