مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

استاد

به حسن خلق توان کرد صید اهل نظر / به دام و دانه نگیرند مرغ دانا را

امروز دوباره استاد سری به شهر ما زدند. با همان تواضع همیشگی با همه اعم از کوچک و بزرگ رفتار می کردند. برایم بسیار جالب بود که هر کسی که دور و برش بود میشد ارادات را در جشمهایش خواند. میشد فهمید که هر کسی دوست دارد کاری برای استاد بکند. نمی دانم که رمز این رابطه نهان دلها چیست اما باور دارم آن مرام و وظیفه شناسی استاد در کنار تواضع بی اندازه ایشان این همه را ارادتمند خودش ساخته است. برای استاد ارجمندم دکتر شاه آبادی چون همیشه آرزوی تندرستی و سلامتی دارم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
RZ جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

behzad jaan miporsidi ke aya ma hanooz dar liste siahesh hastim ya na:D

تاکامی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

من که خیری ازش ندیدم ولی الان که خودم الکترومغناطیس درس می دم !!! تازه میفهمم این بیچاره چی می گفت !!!!

پروین شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
من هم برای ایشان آرزوی موفقیت وشادکامی ازایزد منان خواهانم. واقعا که استاد برازنده ایشان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد