مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

چهار سال گذشت

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود

هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود 


چهار سال از درگذشت پدربزرگ بزرگوارم گذشت و هنوز یادش در دل ماست. روحش شاد. 


نظرات 3 + ارسال نظر
بیدل شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

خدا رحمتش کنه.

مسعود سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

بابا تو دیگه ثابت کردی آخر صفا و معرفتی
همه بزرگتراشون یادشون رفته
مگه تو بیادشون بیاری پسر گل
حرف نداری
حالا فهمیدم زهرا حق داره تنها جائی نره

علی شیرودی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://bmarz.blogfa.com

سلام

در تدارک مهاجرت به کانادا هستم و دنبال اطلاعات در مورد وینی پگ بودم ...
اومدم ببینم به روز چیزی نوشتین دیدم که ایام سالگرد مرحوم پدرتونه ... دردی مشترک داریم ... من هم پدرم جان جانانم رو تیر ماه سال گذشته از دست دادم
اگه اطلاعاتی که فکر میکنید به درد من میخوره یا آدرسی وبی که کمکم کنه برای مهاجرت از طریق کارآفرینی توی مانیتوبا در زمینه تجارت فولاد ممنون میشم بهم بگین

سلام

من نزدیک 3 سال و نیم است که در آنجا زندگی نمی کنم و اطلاعاتی هم راجع به چیزهایی که خواستید ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد