مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

استاد کارو لوکس در گذشت

باز هم خبری کوتاه اما پر از غم و ماتم. استاد بزرگوار دکتر کارو لوکس در گذشت. وی که از استادان دانا و متواضع دانشکده فنی دانشگاه تهران بود به علت عارضه سرطان جان به جان آفرین تسلیم کرد. بی شک این همه احترام به روحش نشان از بزرگواری اش دارد و به ایران و جامعه علمی کشور ضایعه ای جبران ناپذیر وارد شد. خداوند روح بزرگش را قرین رحمت سازد.


نظرات 9 + ارسال نظر
بهزاد امینی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

خداوند رحمتش کند. واقعا زمین وزنه ای را به آسمان فرستاد, روحش شاد

مسعود جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

من شناخت کمی ازش داشتم موقع دفاعیه مهدی .
واقعا متاثر شدم خیلی زود بود

shahab جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

chehreie ishoon khod govah e ensanyiat va bozorgi va nouraniyat ishoon o dasht, albta NA be in ma'ni ke har kas mahasene boland va sepid dare ensani bozorg va noorani bashe!!
roohesh shad

پویان جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

یادش مانا

گلریز جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

ازش تو یه مراسم شام عکاسی کرده بودم.. قبل از اون نمی شناختمش.. اون شب به نظرم خیلی استاد مهربونی اومد .. و برام جالب بود که چطور تا حالا تو داشنگاه ندیده بودمش و تازه استاد شماها هم بوده ! .. روحش شاد...

تاکامی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ق.ظ

هیچ موقع اختتامیه کنفرانس دانشجوئی و حضور ایشون فراموش نمیشه .
روحش شاد و یادش گرامی.

مهدی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://in-rooz-ha.persianblog.ir

خدا رحمتش کنه. خیلی متاسف شدیم هممون. من بین 76 تا 78 شاگردش بودم. حدود یازده دوازده سال پیش.
واقعا یادش بخیر.

دایی مهدی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

یه دانشمند و انسان واقعی بود. با اینکه در مملکتی زندگی می کرد که به لحاظ مذهبی در اقلیت بود هرگز از عشق اش به میهن اش کم نشد. و همواره در تلاش برای افزایش دانش در ایران بود.
قلبی بزرگوار داشت و همین باعث می شد که با اینکه امتحانی برای درسهاش درکار نبود دوست داشتی برای اونها بیشترین تلاش رو بکنی. من سه تا درس داشتم که برای دو تاش قد یه پروژه فوق الیسانس تلاش کردم

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

دردناک ترین چیز اینه که بفهمی به خاطر اشتباه پزشکان و کادر بیمارستان فوت شده....خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!
من اگر رییس جمهور بودم تمام کادر بیمارستان رو اعدام میکردم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد