مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

در حاشیه سفر اخیر زهرا به ایران


زن زیبا بود در این زمونه بلا 
خونه ای بی بلا هرگز نمونه ای خدا
زن گل ماتمه خار و گل با همه زن نا مهربون دشمن جونه
دل سرای غمه غم عالم کمه خونه ی دل دمی بی زن نمونه

بی دل و دلبرم بی سر و همسرم شاخه ی بی برم بی همزبونم
هر که دارد گلی رقع آب و گلی من بی دل چرا تنها بمونم
بی دل و بی نشان آخر ای آسمان شادی روز و روزگار من کو
مرغ پر بسته ام خسته ام خسته ام بی قرارم بگو قرار من کو

زن زیبا بود در این زمونه بلا 
خونه ای بی بلا هرگز نمونه ای خدا
زن گل ماتمه خار و گل با همه زن نا مهربون دشمن جونه
دل سرای غمه غم عالم کمه خونه ی دل دمی بی زن نمونه

بی دل و دلبرم بی سر و همسرم شاخه ی بی برم بی همزبونم
هر که دارد گلی رقع آب و گلی من بی دل چرا تنها بمونم
بی دل و بی نشان آخر ای آسمان شادی روز و روزگار من کو
مرغ پر بسته ام خسته ام خسته ام بی قرارم بگو قرار من کو


پ.ن. روح مرحوم ویگن شاد با این ترانه زیبایش

نظرات 5 + ارسال نظر
ایرانی سبز جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ق.ظ

همه با هم با فریاد "الله اکبر" در ساعت 10 شب جمعه 21 خرداد به پیشواز 22 خرداد سبز خواهیم رفت.

ایرانی میمیرد / ذلت نمیپذیرد

حسین جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

دائی مسعود جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

زن بلاست اینشالا هیچ خونه ای بی بلا نباشه
جای عیال خالی نباشه

گلریز شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://golrizfarmani.blogfa.com

سلام دکتر بابا جای همسر خالی نباشه
خب بذار یه دو روزی هم ما ببینیمش زود بر می گرده پیشت دیگه
ما که خوشحالیم که یه سر هم اومده پیش ما.
خوش باشی و خوشحال

م ه ر د ا د شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

جای زهرا پیش تو خالی نباشه و جای تو هم اینجا خالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد