مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بارسا، جعبه و یک کم توضیح

سلام


اولا ممنون از همه دوستان و بزرگوارانی که در نوشته قبلی برای من نظرات زیبایشان را نوشتند. باید بگم که قرار نیست ای-میل چک نکنم یا کاری به کار اینترنت نداشته باشم. یک جورایی دارم با یک سری اعتیادهای فکری مبارزه می کنم. به عنوان مثال الان دو سه روزی هست وقتی می رسم خونه دیگر کامپیوتر رو روشن نمی کنم (البته چک کردن ای-میل قبل از خواب از اوجب واجبات است). به هر حال ممنون از لطف همه دوستانی که دوستشان دارم. همه راههای ارتباطی قبلی باز است و به زودی و با ترک اعتیاد به فیسبوک هم باز می گردم.


سه شنبه روز تلخی برای بارسا بود. روزی که مقابل اینترمیلان در یک بازی نفس گیر تسلیم شد. بازی فوق العاده زیبایی بود و به نظر من اینترمیلان خیلی حساب شده بازی کرد و روی نقطه ضعف بارسا یعنی دفاع چپ دست گذاشته بود. هر چند ظاهرا گل دوم با خطا روی مسی آغاز شد و گل سوم قطعا آفساید بود (به عکس زیر توجه شود) اما به هر حال پرونده بازی ۳-۱ تمام شد.



شاید برای طرفداران اینتر و یا ضد بارسایان پرونده بازی تمام است اما محض یاد آوری بازی بارسا و دیناموکیو در سال ۱۹۹۴ و بارسا و چلسی در سال ۲۰۰۰ را یاد آوری می کنم. در هر دوی این بازیها در چارچوب جام باشگاههای اروپا بارسا بازی ۳-۱ باخته در زمین حریف را در نوکمپ با نتایج ۴-۱ و ۵-۱ جبران کرد و به مرحله بعد رفت. قطعا چهارشنبه آینده بازی بسیار سختی خواهد بود اما از این تیم بزرگ بارسلونا چیزی بعید نیست. شاید با شکست دادن اینتر بارسا با یک هت تریک، جبران بازیهای ۳-۱ باخته در زمین حریف را به عدد سه برساند. تا چهارشنبه آینده فقط صبر می کنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
18 girl پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://shahrehfarangeh.persianblog.ir/post/323/

سلام عزیزم جدیدترین شاهکار حمید رضا ماهی صفت درسال 89 .
خوشحال هستیم که از وبلاگ خوب شما بازید کردیم در صورت تمایل از وبلاگ ما بازدید کنید. [لبخند][گل]


تاکامی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام رییس

ما هم صبر می کنیم هم دعا میکنیم .

RZ جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

Taghire decorasion mobarak:D

نوکرم رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد