مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

دو هفته حیاتی برای بارسا

 

پارسال در همین مقاطع فصل بود که بارسا در دو هفته بازی سنگین باید مقابل والنسیا (تیم سوم جدول لالیگا) و رئال مادرید (تیم دوم جدول که 2 امتیاز از بارسا عقب بود) در سانتیاگو برنابئو و همینطور بازی رفت و برگشت مقابل چلسی در لیگ  قهرمانان اروپا را انجام می داد. بازی های فشرده و سنگینی که نهایتا بارسا با پیروزی از دل آنها بیرون آمد و قهرمان هر دو جام شد.
امسال هم دو هفته حیاتی برای بارسا رقم خورده است که شاید تکلیف جامهایی که بارسا انتظار می رود آنها را فتح کند را معلوم کند. ابتدا این چهارشنبه باید در لندن به مصاف آرسنال برود و بعد به نوکمپ بازگردد و یکشنبه با آتلتیکو بیلبائو بازی کند. سپس 48 ساعت بعد در همان نوکمپ با آرسنال بازی کند و 5 روز بعدش هم به مادرید برود و با رئال حساس ترین دیدار این فصل لالیگا را انجام دهد. اگر بارسا از این مقطع از فصل موفق بیرون بیاید یعنی اولا وارد مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می شود و به دیدار برنده اینتر و زسکا مسکو می رود. سپس می تواند در صورت پیروزی هایش مقابل آتلتیکو بیلبائو و رئال مادرید با سه امتیاز اختلاف هفت هفته پایانی مسابقات را تمرکز و آرامش به پایان ببرد.
رقابت تنگاتنگ امسال بارسا و رئال مادرید من را به یاد فصل 1998-1999 می اندازد که در یک ماراتون عظیم رئال مادرید موفق شد با 92 امتیاز قهرمان شود و بارسا با 90 امتیاز دوم شود. این دو تیم شانه به شانه هم پیش می روند و بازی برگشت دو تیم در سانتیاگو برنابئو بسیار حساس و تاثیرگزار خواهد بود.
منتظر بارسای رویایی و موفقیتش در این برهه هاز فصل رویایی می مانیم. 


نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

Behzad jan, ishala mesle fasl e pish hamaro dero mikonim.

دائی مسعود پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

آخ که دیشب بازی با ارسنال حیف شد نیمه اول ۵-۶ گل مفت از دست رفت تا نیمه دوم حریف دست کم گرفته بشه و ..... ولی روشونو تو نیو کمب کم میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد