مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

هاکی روی یخ

فکر کنم مهمترین ورزش برای کانادایی ها، هاکی روی یخ است چرا که معتقدند این ورزش ابداع آنها و متعلق به آنهاست. مهمترین مسابقه هاکی روی یخ برای کانادایی ها هم بازی مقابل آمریکاست. بازی های هاکی روی یخ بین آمریکا و کانادا را که در یوتیوب جستجو کنید تعداد زیادی ویدیوی زیبا و جذاب ژیدا می کنید که گاهی کانادا برده است و گاهای هم آمریکا. شاید اگر بخواهیم مثال مشابهی بزنیم که ملموس باشد مسابقه فوتبال بین ایران و عربستان همچین حالت حیثیتی برای هر دو تیم دارد. امشب در سری مسابقات بازی های المژیک زمستانی در ونکوور بازی بین آمریکا و کانادا بود. برای اولین بار در عمرم یک بازی هاکی را از ابتدا تا انتها نگاه کردم و چقدر برای کانادا و مردم کانادا درد آور بود که در ونکوور و در مقابل چشمان هزاران نفر از طرفدارانش ۵-۳ بازی را به آمریکایی ها واگذار کردند. البته هنوز این پایان تلخ کانادا نیست و این شانس را دارند که در صورت پیروزی در بازی بعد در مرحله یک چهارم نهایی و حذفی حضور یابند و شاید در مراحل پایانی انتقام این شکست تلخ را بگیرند.


عکس از سایت سی بی سی
نظرات 2 + ارسال نظر
فرزان دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ http://car4u2.mihanblog.com

salam weblog kheili khobi o bahali dari khoshhal misham be manam sari bezani ta ba ham hamkari konimo webloghaye behtari rah bendazim montazeret hastam bye

دائی مسعود چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

این پست من را یاد سال های 52 و 53 انداخت که در همدان برای اولین بار تیم هاکی درست شد و من و عمو علی هم بازی میکردیم و من به علت صغر سن در مسابقه با سنندج کنار گذاشته شدم و علی بازی کرد
البته این هاکی کجا و آن هاکی روی خاک کجا هر دو هاکی اند اما........
سر فرصت یک عکس از این خاطره دارم که روی جنی میگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد