مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

رابرت الیوت

برای کسانی که مخابرات میدان می خوانند نام رابرت الیوت خیلی آشناست. الیوت و آن چند کتاب مفصلی که در تئوری آنتن نوشته است معرف حضور استادان، مهندسان و دانشجویان رشته آنتن است. برای من و همکلاسی هایم در دانشگاه علم و صنعت، آقای الیوت معروف وجهه دیگری داشت چرا که استاد ما جناب آقای دکتر حجت کاشانی دوره دکترای خودش را تحت نظارت ایشان انجام داده بود و گهگاه در کلاس یادی از ایشان می کرد. در دوران کارشناسی ارشد خاطرم هست که دکتر حجت میگفت الیوت خیلی مسن است ولی هنوز زنده است.

امروز باید مقاله ای را برای کنفرانسی در زمینه آنتن ارسال می کردم و دیدم که بخشی اختصاصی در کنفرانس تحت عنوان «یادبود دکتر الیوت مرحوم» قرار داده اند. با چرخی در اینترنت متوجه شدم که دکتر الیوت بزرگ چند ماه پیش در سن ۸۸ سالگی از دنیا رفته اند. برای این مرد بزرگ که بی شک علم آنتن دنیا مدیون تحقیقات، تالیفات و آثار گرنقدر ایشان است، آرزوی شادی روح و آرامش ابدی دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شهاب شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ق.ظ

بهزاد جان خیلی عاشقی ها،

معلومه اصلا ایمیل های ما رو مستقیم پاک میکنی؟
من برات ایمیل زده بودم با جزییاتش.
اما یادش بخیر که چه روزگاری بود بابا جووون!

شهاب جان سلام

راست میگی. ولی نمی دونم چرا به کل یادم رفته بود. ای-میل ها رو ژاک نمی کنم. مشکل از عاشقیه.

یک دوست سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://dsd

عاشقی!!!! از شما دیگه بعید آقا بهزاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد