مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

تولد زهرا

تو خوبی

و این همه ی اعتراف هاست

من راست گفته ام و گریسته ام

و این بار راست می گویم تا بخندم

زیرا آخرین اشک من نخستین لبخند من بود

 

زهرای عزیزم سالروز تولدت مبارک. برایت صمیمانه آرزوهای خوب دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
گلریز یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

زهرا جووووووووووووووووووووووووونم
تولدت یه دنیا مبارک. با آرزوی بهترین ها برای هر دو تون در کنار هم.
و با آرزوی یه تولد دست جمعی دیگه مثل سالهای قبل.
وای. یادته تولد پارسال. چقدر خوب بود و چقدرررررر خندیدیم.
یادش بخیر چه اسالم خلخالی رفتیم پارسال D:

شهاب یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

خیلی مبارک باشه،

همیشه شاد و سلامت باشید در کنار هم

تورج ناخدا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

همیشه به شادمانی و پرعشق باشی

زهرا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ

بهزاد خوبم،

ممنونم و امیدوارم بتونم کمی اونطوری که می گی باشم...

زهرا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

شهاب و گلریز مرسی از تبریک :)
گلریز کلاً من آدم خوش شانسی هستم و هر سال به طرق مختلف و غیر منتظره ای سورپرایز می شم ;) ولی واقعاً یاد پارسال هم به خیر...

تورج ناخدا پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

تقدیم به زهرا خانم نازنین تولدتان مبارک
صحنه ذهن کبوتر آبیست
خواب گل مهتابیست
ای نهایت در تو
ابدیت در تو
ای همیشه با من تا همیشه بودن
باز کن پنجره را تا که گل باز شود
قصه زندگی اغاز شود
تا که از پنجره چشمانت عشق آغاز شود
تا دلم باز شود
تا دلم باز شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد