مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ناامیدی

 

نمی دونم چرا امروز احساس نا امیدی خاصی می کنم. اگر تا دیروز کورسو امیدی برای تلاشهای همه چه در داخل و چه در خارج داشتم، اما از امروز دیگر همه چیز برایم سیاه و تاریک است.

 

به نومیدی از این در مرو بزن فالی

بود که قرعه دولت به نام ما افتد

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گلریز دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

امروز تو نوشته دکتر سروش خوندم:‌ "جای هیچ نومیدی نیست...که بد بخاطر امیدوار ما نرسد"

یه جمله هم هست که همیشه خیلی بهش ایمان دارم:
همیشه .. تاریک ترین لحظه ها.. لحظه پیش از طلوع خورشید است...
دیروز روز خیلی بدی بود... اما امروز روز دیگری است و فریاد ا..اکبر مان بلند تر از دیروز...
خوب باش دکتر..

م ه ر د ا د دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

آنها اسلحه دارند اما ما دستمان خالی است پس آنها زودتر خسته میشوند:)

روشنک دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

عزیزم
پاک کن از چهره اشکت را ز جا برخیز!
تو در من زنده ای من در تو : ما هرگز نمی میریم
من وتو با هزاران دگر این راه را دنبال می گیریم
از آن ماست پیروزی
از آن ماست فردا با همه شادی و بهروزی
عزیزم
کار دنیا رو به آبادی است
و هر لاله که از خون شهیدان میدمد امروز
نوید روز آزادی است

تورج ناخدا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

مهربان
نا امید نشو ادامه بده

علی راد جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

نا امید کردن آخرین تیر شیطان است. کتاب جایزه بگیرید در:
novin21.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد