مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

انا لله و انا الیه راجعون

 

از دیروز شوکه هستم. خیلی خوشحال و راضی رفتیم 500 کیلومتر اونور تر (اتاوا) رای دادیم و برگشتیم دیدیم که چه اتفاقی افتاده. بارها و بارها تحلیل کردم و هزاران عدد و رقم از انتخابات گذشته را کنار هم چیدم و هیچ جوری نتوانستم تحلیل کنم. عاجز از هر گونه تحلیل و من که خوشبین هستم هم به سلامت انتخابات و آن گراف کزایی که جوابها به گونه ای خطی اعلام شد شک دارم. شک دارم به اینکه این همه آراء تحریمی ها به انتخابات اضافه شد ولی نتیجه همه آنها به حساب احمدی نژاد رفت و شک دارم به اینکه کروبی فقط سیصد هزار رای آورد (یعنی در هر استان فقط 10 هزار!!).

نمی دانم میر حسین و گردانندگان موج سبز چه می کنند اما شلوغی ها نتیجه اش سوء استفاده حاکمیت از این موج خواهد شد که به راحتی به گروههای برانداز نسبت داده خواهند شد. موجی که صادقانه در میان دانشجویان و آحاد ملت راه افتاد اما اینچنین سرنوشتی داشت. شاید نامه آقای موسوی به علمای قم اولین اقدام مثبت عاقلانه ایشان بود. امیدوارم علمای قم که داعیه دفاع از اسلام را دارند، بر علیه دولتی که دروغ گفتن در آن به اثبات رسیده برخیزند و اقدامی بکنند. در حال حاضر مغزم کار نمی کند اما با درگیری مستقیم مخالفم چرا که از آن به عنوان شورشی های برانداز یاد خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
روشنک شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

بهزاد جان اینجا تمام سایت ها قفل شده اگه خبر مهمی بود به ما خبر بده؟
ما هم مبهوت و غمزده هستیم خیابانها به طور پراکنده و بی برنامه شلوغه و این خطرناک به نظر می رسه

م ه ر د ا د یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ

رسماْ اسم این رو کودتا میشه گذاشت! مخصوصاْ با صحبتهایی که سازگاران انجام داد.

گلریز یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ

اینجا خیلی همه چی بده..
دیروز و دیشب سر کوچه ما گارد ویژه و بسیج فقط ملت رو می زدن...
دود و آتیش و ... همه جا بود... دلم گرفته..
از همه این آدمایی که می خوان حقشون رو بگیرن و فقط کتک می خورن.. برای خودمون که با این همه اطمینان رفتیم رای دادیم... برای این آدمایی که امروز می خوان بیان میدون ولیعصر و جشن بگیرن.. حتی برای تلویزیونی که پیروزی و حماسه رو با لبخند تبریک می گفت و همون موقع تو خیابون جنگ و آتیش بود و گاز اشک آور..
تیتر روزنامه های صبح دیوانه کننده بود... مردم ایران اعتماد خود را به رئیس جمهور ثابت کردند... دلم می خواد داد بزنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد