مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

دکتر آرزم

امروز شنیدم که دکتر آرزم بازنشسته شدند. دکتر فرخ آرزم متواضع ترین استاد زندگی من هستند و اخلاق بسیار فروتنانه ایشان یکی از بزرگترین الگوهای من است و همواره این خصلت بزرگ استاد بر ارادتم نسبت به این مرد بزرگ می افزاید. برای این مرد بزرگوار و استاد گرانمایه آرزوی سلامتی و شادی در زندگی جدید بعد از بازنشستگی دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
آموزش زبان از طریق sms برای اولین بار پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ق.ظ

آموزش زبان از طریق sms

هر روز صبح که از خواب بلند می شوید یک اس ام اس آموزشی زبان انگلیسی دریافت می کنید.

جدیدترین روش آموزش زبان انگلیسی برای تمام سنین و در سه سطح مقدماتی - متوسط - پیشرفته.

آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس برای اولین بار در ایران :

www.lbs.ir

Learn By Sms

WWW.LBS.IR

آموزش زبان از طریق sms برای اولین بار پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ق.ظ

آموزش زبان از طریق sms

هر روز صبح که از خواب بلند می شوید یک اس ام اس آموزشی زبان انگلیسی دریافت می کنید.

جدیدترین روش آموزش زبان انگلیسی برای تمام سنین و در سه سطح مقدماتی - متوسط - پیشرفته.

آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس برای اولین بار در ایران :

www.lbs.ir

Learn By Sms

WWW.LBS.IR

مسعود دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

بهزاد چطوری این پستت را برای یک نفر میشه ایمیل کرد مرسی به زهرا سلام برسان

حتما. هیچ مشکلی نیست

م ه ر د ا د دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

بشنو از مراسم...
راستش مسیول برگزاری بزرگداشت دکتر من بودم. یه چند وقتی بود باهشون در ارتباط بودیم و صحبتهایی کردیم و خلاصه یک مراسم ۲ ساعته برگزار شد. ولی یکی دو ساعت قبل از برنامه با دکتر تلفی صحبت میکردم میگفت یه کاری بکنید ۵ دقیقه ای تموم شه و من رو بزرگ نکنید... واقعاْ دوست داشتنیه:)

پویان سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

دکتر آرزم = ۲۰

دایی مهدی پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ

من هم افتخار شاگردی ایشان را داشتم. واقعا تواضع عجب چیزی است که این گونه دلها را پس از سالها به خود وابسته کرده است. اتفاقا استاد باسوادی هم بودند ایشان.

من یک استاد دوست داشتنی دیگر هم داشتم. آقای ترک. دبیر فیزیک دبیرستان های همدان. همه هم و غم اش یاد گرفتن ما بود. مانند شمع سوختن برازنده بو بود. عاشق کارش بود. عاشق یاد دادن.

شهرام دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام
فکر کنم لازم باشه جامعه علمی به اساتیدی با نگرش وشخصیت جناب آقای دکتر آرزم ارزش بیشتری قائل باشند ..
یادش بخیر سال 76 الکترومغنایس رو با ایشان گذراندم .امیدوارم هرجا هسنتد موفق وپیروز باشند .
ارادتمند همیشگی .
شهرام .س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد