مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

یک روز بهاری

دیروز برای اولین بار در سال جدید اومدن واقعی بهار رو حس کردیم و به همین مناسبت با تنی چند از دوستان زدیم بیرون. شکوفه ها بیرون اومده بودند و درختها برگهای تازه داشتند و زمن سرسیز شده بود. آسمون هم هر از چند گاهی ما رو با کمی بارون پذیرایی می کرد. یک روز خیلی خوب با دوستان خوب. عکسی از من و زهرا و شکوفه ها. فقط حیف که آخر روز این کلاهو که خیلی دوستش داشتم رو گم کردم!



نظرات 5 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

به به چه عکس ماهی .
منظره که خیلی تاپه .
مخصوصا این ۲ تا شکوفه گنده که خیلی خوشگل و با طراوتند.

م ه ر د ا د سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

خیلی قشنگه این عکسه:)
همه چیش:)
هم منظره پشتش و هم لبخند خودتون:)

پروین سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام به روی ماهتان
همه تعریفهای بالا بعلاوه اینکه آرزو می کنم که همواره خوش وشاد وتندرست باشید.خیلی خوشحال شدم.
سفر های خوشی داشته باشید .

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ق.ظ

آقا بهزاد توپولی شدی... بد نگزره بهت برادر.

گلریز شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

وااااااااااااااای چه عکس قشنگییییییی .. چقدر شاد.. دلم تنگ شد براتون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد