مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بارسا ۶ - رئال مادرید ۲


فقط این پیروزی خیره کننده در زمین دشمن دیرینه می توانست پاسخ دندان شکنی باشد به آنهایی که بعد از دو مساوی پیاپی مقابل تیمهای تمام دفاعی چلسی و والنسیا معتقد بودند بارسا رو به زوال است و دست یابی به سه جام ممکن، رویایی محال. اما بارسا علیرغم بازی بسیار سنگین و نفس گیر هفته پیش مقابل چلسی و حساسیت زیاد این مسابقه که سایه رئال مادرید را بیش از پیش بر خودش می دید، بازی را هجومی شروع کرد. تغییر عمده بارسا در این بازی انتقال اتوئو به سمت راست و بازی گرفتن از مسی به عنوان مهاجم در پشیانی خط حمله بود. گواردیولا که به خوبی متوجه ضعف عمده رئال مادرید در عمق خط میانی شده بود به شاگردانش دستور داد تا از عمق آنقدر به رئال بتازند تا از پا در بیایند اما درست در خلاف جهت بازی و در یک غافل گیری بازیکنان رئال به گل رسیدند و لحظاتی در این رویا به سر برند که اختلاف آنها با بارسا به یک امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد اما ارتش کاتالانها خستگی ناپذیر تاخت و تاخت. حاصل آن سه گل در پایان نیمه نخست و چند موقعیت بسیار عالی بود که با بی دقتی از دست رفت. نیمه دوم را رئال با اندیشه جبران به زمین آمد و یکی از گلها را پاسخ داد اما حصور ژاوی و بازی بی نقصش در میدان که بسان فرمانده مقتدری ارتش بارسلونا را هدایت می کرد آتش توپخانه را به سمت رئال شلیک کرد تا با زدن سه گل دیگر تیر خلاص به پیکر نیمه جان رئال بزند و به طور کامل از پا در بیایند. نکته جالب بازی این بود که دقایق پایانی بازی توپ به طور مطلق در دست بازیکنان بارسا بود و داور علیرغم پنج تعویضی که انجام شده بود بدون احتساب ثانیه ای وقت اضافی برای پایان دادن به این کابوس وحشتناک رئالی ها سوت را به صدا در آورد. این پیروزی بزرگ زنگ خطر را برای چلسی به صدا در آورد که بارسا دیگر بازی در خانه و خانه حریف نمی شناسد و تنها به هجوم فکر می کند. تا روز چهارشنبه منتظر می مانیم و بازی این تیم رویایی در مقابل چلسی نظاره گر خواهیم بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ق.ظ

بهزاد بازی را با بابک دیدیم و همان موقع بیاد تو بودیم که چقدر داری کیف می کنی و منتظر پستت راجع به بازی بودیم . بارسا با بازی رونالدینهو حال رئال را ۲ سال پیش گرفت و حالا با ۱ تیم

محسن یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://souldrops.persianblog.com

بهزاد جان من هم دقیقا مثل مسعود در حین دیدن بازی؛ بلکه از یک روز قبل از بازی به یاد تو بودم. گزارش مختصر و مفیدت از بازی هم به زیبایی خود بازی بود. موفق باشی. به امید چهارشنبه‌ای طوفانی!

ped دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ

bazi khobi bod

مسعود دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

بهزاد اصلا وقت ندارم باید برم مدرسه کسری جشن روز معلم .
فقط عکس از منطقه و نماهای داخل و بخصوص بیرون آپارتمان را برام بفرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد