مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

هنر دفاع کردن

اگر آدم بخواد هنر دفاع کردن رو یاد بگیره باید بره بشینه بازیهای گاس هیدینک رو نگاه کنه که چه جوری وقتی بخواد یک تیم تمام هجومی رو متوقف بکنه، می کنه. هر چند بازی امروز گلی را در بر نداشت، یک جنگ تاکتیکی تمام عیار بین بارسلونا و چلسی بود. جنگی که با این نتیجه شاید برنده اش هیدینک باشد اما پر از زیبایی بود. چلسی با یک بازی کاملا بسته که حتی چشمی هم به ضد حمله نداشت، امد و یک مساوی گرفت تا هفته آینده با بارسلونای کاملا خسته در اسنتفورد بریج بازی کند. فشردگی و حساسیت بازیهای بارسلونا کاملا روی این تیم اثر گذاشته بود. مصدومیت مارکز و کم فروغی مسی نشانی از این خستگی داشت. گواردیولا خیلی دیر بویان سرشار از انرژی را به بازی آورد و شاید او باید جایگزین مسی میشد که امشب فقط سایه ای از او در زمین بود. در نقطه مقابل گاس فرمانده اصلی تیمش لمپارد را خیلی زود تعویض کرد و بلتی را که آشنا به جو نوکمپ بود به بازی آورد و او در آرام کردن بازی کاتالونیاییها نقش به سزایی داشت. به هر حال علیرغم اینکه بازی مساوی شد و بارسا 2-3 موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و یک بار هم والدز فرشته نجاتش شد، نوع بازی و تعداد پاسهای آنها در بازی من را به تحسین دو چندان از این تیم وا داشت. این تیم علیرغم فشردگی توانست برای خودش موقعیت بسازد و اگر خوش شانس بود این بازی را با پیروزی ترک می کرد. با هم به انتظار می نشینیم تا یکشنبه و ال کلاسیکو و بعد هم چهارشنبه آینده و دیدار تماشایی بارسلونا و چلسی در استنفوردبریج.

نظرات 4 + ارسال نظر
شاپکده چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

ImAn چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://myflyingword.blogspot.com

فقط چلسی. ;)

مسعود پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ

نمی دانم چرا شیرازه چلسی را با بازی خشن بسته اند که هر مربی هم امد نتونست بازی زیبا و دلچسب بخورد تماشاچی (اعم از هوادار و غیر هوادار ) بده.
ضربه وحشتناک به سر هانری ( واقعا نگران شدم)و ضربه سنگین به رونالدینهو و ..... از این تیم ادم رو به جنگ گلادیاتور ها می اندازه من که اصلا از این تیپ بازی اصلا خوشم نمیاد. برعکس بارسا که این بازی منو یاد مسابقه بوکس کلی با فورمن انداخت . که کلی با سیاست توان فریزر را با رقص و پا گرفت تا توانش را بگیرد و ...

م ه ر د ا د شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

به نظر من چلسی اشتباه کرد که به بارسلونا نمیخواست گل بزنه!
چون توی بازی برگشت اونها مجبورن بکشند جلو نه که ۱۱ نفره دفاع کنند و خودت بهتر میدونی که بارسا چه به سر تیمی میاره که دفاع ۱۱ نکنه!
کافیه بارسا یک گل بزنه و چلسی بکشه جلو...
حتی اگه چلسی گل بزنه باز هم نمیتونه مثل بازی رفت واسته دفاع کردن چون بارسا راه گل زنی رو از دقیقه ۷۵ به بعد پیدا کرد که عصبی بودن بازیکن ها نذاشت.این بی تجربگی در بازی برگشت کمتر خواهد بود به نظرم.
البته در دفاع میانی بارسا آسیب پذیر تر هست.
ولی با این وجود من امید زیادی به بارسا دارم با تمام خستگی این چند هفته ی اخیر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد