مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

فستیوال سیرپ افرا

دیروز رفتیم المایرا (Elmira) فستیوال سیروپ افرا (Maple Syrup). خیلی خیلی سرد بود ولی گرمای وجود زهرا باعث شد که سرما رو احساس نکنیم و خیلی خوش بگذره. یک عکس بر پشت چهار چرخه ای که با تراکتور کشیده می شد رو می ذارم اینجا. جای همه دوستان خیلی خوش گذشت.


نظرات 7 + ارسال نظر
علی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.kahfeshan.com

با سلام و خسته نیاشید خدمت شما دوست عزیز
من پست های شما را وبلاگتان دیده ام واقعآ پست های جالب و زیبائی ارسال می کنید
من هم یک سایت دارم که تازه راه اندازی شده به همین خاطر دونبال مدیران فعال می گردم تا تالار گفتمان را مدیریت کنند به همین منظور در صورت تمایل از شما خواهش می شود در سایت زیر ثبت نام کرده
http://www.kahfeshan.com
و سپس نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می توانید مدیریت کنید را برای ما ارسال کنید تا مدیریت شما را فعال کنیم
برای ارسال نام کاربری خود و همچنین بخش هائی که می خوانید مدیریت کنید از طریق زیر با ما تماس بگیرید
Email:kahfeshan@gmail.com
ID yahoo: ali.ghoddosi

زهرا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ق.ظ

به من هم خیلی خوش گذشت :) به قولی در کنار هم زمستونم بهار شد! ;)

گلریز سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

چه عکس خوبیییییییییییییییییه .. آخ جون.. دلم تنگ شد..

م ه ر د ا د چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

این عکسه باحاله ها! :)

مسعود پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

عکس طبیعی تونو نداشتیم .قشنگه .خوش باشید

مسعود پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

فرصت نکردم برم تو سایتش. بنظرم یک ۱۳ بدر باحاله . بهزاد جان فکر کنم خیلی سابقه داره این جشن؟ نه؟

سلام مجدد. ظاهرا این جشن ۴۴ سال قدمت داره و توی این ۴۴ سال فقط یکبار به خاطر بدی هوا تعطیل شده. غیر از اون همیشه توی این ۴۴ سال این مراسم برقرار بوده است.

مسعود پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

تو نقشه المیرا خوب خانه شما کجاشه / میخوام خانه شما را در گوگل پیدا کنم .اونوقت کجاست؟

ما توی واترلو زندگی می کنیم و المایرا تقریبا ۲۰ دقیقه با خوه م فاصله داره. شما توی گوگل واترلو رو سرچ کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد