مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مدتی است که کمتر پای کامپیوتر و اینترنت می نشینم. شاید همین باعث شده تا کمتر بخوانم و نتایجتا کمتر بنویسم. از روزی که زهرا جان آمد، دوست داشتم این وبلاگ را تمام کنم تا با همان عنوان جشن دلتنگی من برایم، جاودانه بماند اما نمی دانم چرا دلم نمی آمد که این وبلاگ را که از آغاز سفرم به خارج از ایران آغاز کرده ام را تعطیل کنم. تصمیم گرفتم عنوانش را عوض کنم و همچنین بکوشم که بیشتر بنویسم. تفالی به حافظ زدم و این شعر آمد:

 

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی

پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید

مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی

شد حلقه قامت من تا بعد از این رقیبت

زین در دگر نراند ما را به هیچ بابی...

 

دوست دارم که همواره مخمور جام عشق بمانم و این جا را همچنین زنده و جاری نگه دارم. از توجه همه ممنونم.

نظرات 6 + ارسال نظر
dream_girls193 پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ق.ظ http://www.dvbpersian.co.cc

سلام دوست عزیزشما واقعآ وب خوب و عالی ای داری من یهت تبریک میگم . و هم چنین خسته نباشید چون معلومه که واقعآ زحمت کشیدی .
منم مثل شما مشغول به کار کردن روی یک وب هستم . البته نه به خوبی شما . و میخواستم بگم خوبه که همدیگه رو کمک کنیم برای بهتر شدن . همون طور که خود شما بهتر میدانید تبادل لینک باعث می شه که افراد بیشتری به وب ها دسترسی داشته باشند میدونم که سرت رو درد آوردم .
اما دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک با من داشتی من خیلی خوشحال میشم وباعث افتخار من میشه .شما من رو با اسم " جدید ترین اخبار ماهواره " لینک کنید ودر قسمت نظرات وب من اعلام نمایید تا من هم شما رو لینک کنم . با تشکر به امید هم کاری بیشتر با شما دوست عزیز .

تورج ناخدا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

زین جام شراب عشق مبادا هیچگه شوی مدهوشی

زهرا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:04 ب.ظ

مبارکه تغییر اسمش :) چه خوب که نبستی وبلاگ رو و ان شاءا... که از این به بعد هم پر از مطلب خوب باشه همیشه...

سینا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

موفق باشی آقا بهزاد مثل قبل.

دایی مهدی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:07 ب.ظ

من هم می خواستم همین پیشنهاد رو بهت می کنم

موری شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ب.ظ http://boundarycondition.blogfa.com

مبارک باشه
تغییر اسم

چو فیاض عنایت کرد یاری
بیارای کان گوهر تا چه داری

دوستت داریم حاجی بهزاد
:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد