مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

چگونه pecker نباشیم؟

در انگلیسی اصطلاحا به کسانی که با دو یا سه انگشت تایپ می کنند نه با تمامی انگشتان pecker گفته میشه. همیشه دوست داشته ام که یاد بگیرم با تمامی انگشتانم بدون نگاه کردن به کیبورد تایپ کنم. می دانم که نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارد و روشهای مختلف اما به تازگی افزونه ای بر روی فایرفاکس پیدا کرده ام که به کمک آن روزانه چند دقیقه ای را برای یاد گرفتن تایپ کردن با تمامی انگشتان تمرین می کنم. این افزونه با نام Addictive Typing Lessons را می توانید از اینجا دانلود کنید و روزانه چند دقیقه با آن تمرین کنید. نمی دانم واقعا عملی است که روزی من با تمامی انگشتانم تایپ کنم یا نه، اما الان به شدت مصمم هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گلناز یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام آقا بهزاد.
همون طور که خودت تو مطالب قبلیت گفتیآهر کی دلش برا شما تنگ میشه یه سر اینجا میزنه.
منم امروز کلی یاد همتون افتادم،اومدم یه سری بزنم :)
به خانم هم سلام برسون.امیدوارم زود بیاد پیشت :)
شاد باشی دوست قدیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد