مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

تصور کن

جنگ این روزهای غزه بدجوری آدم رو به فکر فرو می بره. مشتی شهروند بی گناه که اسیر خط کشی های سیاسی امروز شده اند مورد حمله و کشتار قرار می گیرند. یعنی دنیای بدون خط کشی ها و جنگ روزی از تصور به واقعیت در می آید؟


تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته...


نظرات 4 + ارسال نظر
اشکان پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.khordade59.blogsky.com

تو از جنگ و کشتار چی میدونی آخه ؟

من پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://man7.blogsky.com

در وحشیانه بودن حملات به غزه و محکوم بودن آن شکی وجود ندارد.......و من که در جلوی نمایشگر خود دست بسته چه میتوانم بکنم..... ولی
کدام تلویزیون را خواهی یافت که اینطور از غزه بگوید........
مشکوکم به غزه .....به رسانه ی ملی مان ..... به کشتار و عمق فاجعه
.................
مگر کشتار مسلمانان چچن غیر از نسل کشی بود مگر غیر از کشتار بود
همیشه این سوال را در ذهن دارم که:
چرا کشتار مردم چچن در میان مطبوعات و سیاستمداران و دولتمردان کشور منعکس و محکوم نشد؟
----------------------
سیاست ....سیاست و سیاست

تورج ناخدا یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ

دنیای بی اعتمادی ها دنیای ر نج کشیدن بر ای خیلی ها فوق طاقت است بر ای خیلی از ما که هنوز سر باز های فلسطینی در لشگر عراق را از یاد نبر ده اند و...

بهزاد پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ

تورج جان دقیقا منظور من همین بود که آنروزی که انسانیت محور باشد و نه قومیت و مذهب و نژاد. یک روزی که جنگ ایران و عراق جنگ شیعه و سنی بود و حالا جنگ مسلمان و یهودی. من از هر دو بیزارم و آرزوی روزی را کردم که تقسیمات کشوری فقط خط کشی باشد و دین و نژاد خصوصیات فردی مردم ساکن منطقه. همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد