مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بهترین هدیه

 

خیلی جالب بود که در آستانه کریسمس بهترین هدیه ام رو گرفتم. به قول یکی از بچه ها سانتا کار خودش رو کرد. خیلی خوشحالم. همین.




نظرات 4 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://royayi.blogsky.com

سلام.چند تا از نوشته ها تون رو خوندم.بیشتر از همه یه چی من رو خیلی اذیت کرد و اونم غم فراق بود.خیلی تلخه.من هم این حس تلخ رو مدتها دارم.با این تفاوت که کسی که دوستش می داشتم و هنوز دارم زنده و سالمه فقط دیگه..........
به من هم سر بزنید

مسعود پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ

ناقلا ما خبر نداریم چه هدیه ای گرفتی .
صبح هم مهرداد چیزی نگفت.

پروین جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام خیلی تبریک می گویم
من هم همین فکر را کردم
آرزوی سلامتی وشادکامی برایتان دارم

م ه ر د ا د دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ

تبرییییییییکککاااتتت مرا بپذیییییییییییرررر...
خطاب به دایی مسعود:
آخه مدت مکالمه ی ما کمتر از ثانیه بود! بعدش هم یادم رفت بگم:p

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد