مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

عید قربان


چند وقت پیش به قدرت ایمان فکر می کردم. به بزرگی خداوند باور واقعی داشتن. هر باری که داستان ابراهیم (ع) و ذبح فرزندش را مرور می کنم باورم نمی شود که یک انسان می تواند به منتهایی از ایمان برسد که حتی در برابر اجرای دستوری چون ذبح فرزندش تردیدی نمی کند. حتی اینکه فرزندی که خدا در کهنسالی به او عطا کرده باشد. باور واقعی اینکه مالک حقیقی چیزی نیستیم و اوست که می خواهد به قول دوستی «اوست که فرمان می دهد»، باوری بس عمیق است که شخصا حتی در لایه های سطحی آن در هنگامه عملی سخت دچار تردید و تزلزل می شوم. در روز عید قربان، از خدا می خواهم دلهایمان را پر از ایمان کند. عیدتان مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://WWW.NEJAT1.BLOGFA.COM

سلام دوست من از فوت جانگداز همسر گرامیتان خیلی متاسف شدم روحش شاد
بنده وحید صیادی ساکن ومتولد اشتان وشهرستان بوشهر و مربی امداد و نجات در رشته امداد جاده وآوار برداری هستم. از وب شما هم بدلیل نزدیکی کار خودم خوشم آمد امیدوارم دوستان خوبی برای همدیگه باشیم.
نظرتان با تبادل لینک چیه اگر موافق بودید بگید تا لینکتان کنم.
شما می توانید ما را با نام جستجو ونجات در حوادث (وحید) لینک کنید.
و بگوئید شما را با چه نامی لینک نمائیم.

خورشید جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

چقدر کم پیدایی دکتر!!‌ کم می نویسی!‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد