مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

درسی از ریموند

همیشه در فرهنگ شرقی فرهنگ احترام و قدردانی از کسانی که به آنان ارادت داری را ستوده ام. هم اتاقی چینی الاصلی دارم که مدتی بود کامپیوترش را از اتاق به جای دیگری برده بود و برای پرینت گرفتن از من خواهش کرده بود که تا اکانت جداگانه ای برایش روی کامپیوتر خودم درست کنم تا مواقعی که من نیستم بتواند از کامپیوتر من استفاده کند. هفته پیش جمعه صبح که من در اتاق نبودم برای پرینت کردن وارد اکانت خودش شده بود و بخاطر هنگ کردن کامپیوتر در حین پرینت کردن مجبور شده بود کامپیوتر را خاموش و روشن کند. این حرکت باعث شده بود تا تمام برنامه های در حال اجرای من بسته شود و عملا مقداری از اطلاعات ذخیره نکرده را از دست بدهم. آنروز خیلی از دستش ناراحت شدم ولی همانروز بخشیدمش و مساله تمام شد. امروز صبح که وارد اتاق شدم دیدم که روی میزم یک کارت با یک کادو هست. کار ریموند بود که با آن کار عذر خواهی کرده بود و یک هدیه چینی را همراه کارت داده بود. حرکت ریموند خیلی تاثیر خوبی روی من گذاشته بود. هر چند که مساله را کاملا فراموش کرده بودم اما از این حرکتش که برخاسته از فرهنگ شرق است به وجد آمدم. واقعا از حرکت بزرگوارانه ریموند یاد گرفتم که باید از خطاهای همدیگر زود گذشت کنیم و به همدیگر بفهمانیم که اگر هم آزاری از ما به دوستان و اطرافیانمان می رسد سهوی است و می توان با معذرت خواهی ساده به دوستان بفهمانیم که نمی خواستیم به او آزاری برسانیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ق.ظ http://www.maxserads.blogfa.com

$$$هرکلیک 70 نومان$$$با وبلاگ خود پول در بیاورید$$$ برای عضویت و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبلاگ من بروید وارد سایت شوید می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.100%تضمین شده.(سیستم تبلیغات کلیکی)

تورج ناخدا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ

بهزاد عزیزم
این احتر ام به حر یم ها و حر متها یک اصل بر ای تمامی فر هنگهای اصیل است که خو شبختانه فر هنگ اصیل ایرانی از آن بر خو ر دار و بد بختانه این ر و ز ها کمتر کسی به آن تو جه می کند
درس خو بی بو د بهزاد جان
با سپاس

shima چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ب.ظ

mano be fekr foroo bordiii...daram fekr mikonam bayad az ki ozrkhahi konam...darse khoobi bood mer30

زهرا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

واقعاً خیلی مهمه که آدم برای خودش یک قانون بگذاره. در هر بخش از رفتارش احساس کرد اشتباه کرده معذرت خواهی کنه. مستقل از اینکه طرفش چقدر اشتباه کرده یا چه کسی هست یا کوچکتره یا بزرگتر...
ممنون از این نوشته:) تلنگور و یادآوری خوبی بود:)

محمد پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.batista-mohammad.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه اگه موافقی تبادل لینک کنیم منو با اسم وبلاگ تخصصی کشتی کج لینک کن بعد خبر بده که تو رو با چه اسمی لینک کنم .راستی شما میتونید یکی از نویسنده های وبلاگ ما باشید پس خبرم کنید

محسن یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://souldrops.persianblog.ir

بابا ریموند! تو دیگه کی هستی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد