مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مادر

هر سالی که می گذره بیشتر می فهمم که چقدر بزرگواری. امشب خیلی توی عکسهام گشتم تا یکی خوبشو پیدا کنم. این عکس با وجودی که رنگ و روش رفته بود، برام یه دنیا ارزش داشت و کلی خاطره رو زنده کرد. این عکسو بهونه کردم تا تولدت رو تبریک بگم. مادر مهربانم تولدت مبارک. دوستت دارم و امیدوارم سایه ات بر سرم مستدام باشد.




پی نوشت : دایی مهدی عکس را ویرایش کرد و رنگ و رویش را بهتر کرد و برایم فرستاد. منهم نسخه بهترش را جایگزین کردم. با تشکر از دایی مهدی عزیز

نظرات 5 + ارسال نظر
Puyan شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ق.ظ

بسیار عکس زیبایی بود. من هم تولد مادر رو تبریک عرض می کنم.

مسعود یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ


تابستونی بشه . با همدیگه قرار جمع شدن تو باغ باباجونو بگذاریم مهدی توپی رو جور کنه .مامان جون براش کفش فوتبالی بخره .فربدم از تهران بیاد .خاله زهره هم بیاد. مامان پری بعنوان مرکز این واحد کوچک خانواده باشه من هم اونا رو دور هم جمع کنم و یه عکس یادگاری بگیرم
یادش بخیر واقعا اینجا خانواده بعنوان یک واحد کوچک از اجتماع نقش خودشو خوب نشون میده.و 28 سال بعد هر کی یه طرف این جمع تغییرات دیگری میکنه......بعله این رسم روزگاره ......

دایی مهدی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ

مامان تو مامان دوم من هم هست . و مثل مامان اولم یکی از بهترین مامان های دنیا.

تولدش مبارک.

رنگ و روی عکس رو درست می کنم واست می فرستم.

زهرا دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ

من هم از اینجا یک بار دیگه تبریک می گم:)
عکس خیلی باحالی گذاشتی بهزاد:) واقعاً آدم باید از هر لحظه ای که براش پیش می یاد استفاده کنه که دیگه ممکنه هیچوقت تکرار نشه...

پروین چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

بهزادعزیزم از اینهمه محبت ممنونم
خدا را را شاکرم وازاو می خواهم که همواره بتوانم وظیفه ام را رابه نحو احسن انجام دهم. وبا این نظرات شماها مسئولیت من
سنگین تر می شود.خیلی متشکرم عزیزان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد