مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

در نومیدی بسی امید است

 

امسال تابستان در یک تیم فوتبال چمن عضو شدم و بازی می کنم. اسم تیم ما هست «خبرگان نا امید» و من در دفاع چپ و بعضا درون دروازه بازی کرده ام. امسال این تیم در رده پیشرفته  حضور داره. در دور مقدماتی در بین 16 تیم با رکورد 3 پیروزی 2 باخت و 1 تساوی در رده ششم جدول استادیم و در جمع 8 تیم برتر به دور حذفی راه پیدا کردیم. در این مرحله تیم اول با هشتم، تیم دوم با هفتم و ما که تیم ششم بودیم باید با تیم سوم دیدار می کردیم. بازی شروع شد و کلا بازی متعادلی بود اما کلا تیم ما نا هماهنگ ظاهر شد و تیم حریف یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کرد و نهایتا هم از روی یک کرنر دروازه ما را باز کرد. نیمه دوم شروع شد و تیم ما همچنان خوب بازی نمی کرد و چوب بد بازی کردنش را خورد و دومین گل را هم دریافت کرد. گل خیلی بد و ناامید کننده ای بود. من اصولا به بازگشت در فوتبال خیلی اعتقاد دارم اما با بازی تیم ما و نتیجه تقریبا بازی را واگذار کرده می دانستم تا اینکه در 10 دقیقه آخر بازی بر اثر خستگی حریف تیم ما صاحب مطلق توپ و میدان شد. بعد از چند حمله روی یک ضد حمله سریع یکی از گلها را پاسخ دادیم و دیگر 5 دقیقه پایانی تیم سراپا حمله بود اما بی نتیجه تا اینکه در 5 ثانیه پایانی در حالی که کسی باورش نمیشد توانستیم گل مساوی را بزنیم و بازی به وقت پنالتی کشیده شد. من هم جز کسانی بودم که اعلام کردم پنالتی می زنم. خوشبختانه تیم ما هر چهار ضربه پنالتی اش (از جمله من) را گل کرد ولی تیم حریف با از دست دادن 2 پنالتی بازی را واگذار کرد تا «خبرگان ناامید» امیدوارانه به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کنند.

نظرات 8 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ق.ظ http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام خوبی شما؟
وبلاگ زیبایی داری ن. مطلب پست قبلتون که با عنوان انرژی بود خیلی برام جالب بود امید وارم همیشه موفق باشین و اگر دوست داشتین به وبلاگ ما هم یه سری بزنید.
شادکام باشید

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ق.ظ

ایولاااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!
باید عادل فردوسی پور اونجا گزارش میکرد سرگل اول میگفت: خبرگان ناامید به بازی برمیگردددده!

م ه ر د ا د پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

من الآن رفتم سایتتون رو دیدم چه جالب و خوبه!
سایتهای پرسپولیس استقلال ما به این خوشگلی نیست!
و یه نکته اینکه چقدر ایرانی توی تیمتون زیاده!

Puyan پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

Congrats...

کاوا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

آرزو داشتم تو تیمتون بازی می کردم

ped پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

agha omadi irab chad dast lebase perpolis begir. baghiye baziharo ba lebase perspolis berid to zamin.

تورج ناخدا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ

بهزاد جان اگر دفاع چپ می تو انی بازی کنی تر و خدا بر گر د و مشکل پر سپو لیس و تیم ملی را حل کن
امید و ار م همیشه بر نده باشید معلو مه خبر گان نا امید هم قلب شیر دار ند

دایی مهدی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

حالا چرا خبرگان نا امید؟!!! کلمه دوم اضافه است چون خبرگان اغلب نا امید اند و کلمه دوم می تواند به قرینه معنوی حذف شود. (البته این برای مجلس خبرگان ایران صدق نمی کند- چون که اصلا اونها خبره نیستند )

در ضمن اونجا هم با عینک فوتبال بازی می کنی؟ چقدر بهت بگم این کار را نکن!!!! من یک دوست داشتم که نمره چشمش یه چیزی تو مایه های هفت و هشت بود و فوتبال بازی می کرد و بدون عینک. اتفاقا هافبک هم بازی می کرد و می گفت اصلا موقع سانتر کردن و شوت کردن لازم نیست دروازه و بازیکن ها را ببینی. بعدها که دقت کردم دیدم حتی بهترین بازیکنهای دنیا هم 90 درصد نگاه نمی کنند و این کار را می کنند.

ولی توصیه من رو جدی بگیر. حتما یک عینک مخصوص فوتبال تهیه کن. حادثه فقط یک بار اتفاق می افتد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد