مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

یک چیز خوب و انرژی دهنده

امروز خیلی خسته و کمی کلافه توی دفترم داشتم به کارهام می رسیدم که یکی از دانشجویان چینی اومد توی دفترم و چند تا سوال داشت. فکر کنم کم حوصلگی من تو پاسخگویی هام هم مشخص بود طوری که اون هم فهمیده بود. از من پرسید خسته ای؟ امروز سر حال به نظر نمیای. گفتم یک کم مال کم خوابیه وگر نه مشکلی نیست. خلاصه سوالهاش رو پرسید و رفت. چند دقیقه بعد دوباره صدای در اومد. همون پسر رو دیدم که اومده با یک لیوان قهوه در دست. گفت این قهوه رو بخور حالت جا میاد. یک لبخند هم روش زد و بهم داد و رفت. همونجا احساس کردم که خستگی اون روز از تنم در اومد. گاهی اوقات فکر می کنم لازم نیست برای اشاعه عشق بین همدیگه لازم باشه به فکر کارهای خارق العاده باشیم، بلکه همین که احساس رو به هم منتقل کنیم که وجود همدیگه برامون مهمه بهترین وسیله برای انتشار امواج محبت و دوست داشتنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

آخ چه کیفی داد این پست:) بابا خارجیها هم خوب مرام و محبت دارند ها;)

م ه ر د ا د یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ق.ظ

:)

تورج ناخدا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

بهزاد جان
شاید یک لبخند و شاید یک نگاه خیره مهربان بتو اند به انداز ه کلی حر ف و عمل انرژی دهد

پیر مغان دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://boundarycondition.blogfa.com/

:)

دائی مسعود سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ

دم هر چی چینیه جوش . از طرف من یه ماچش کن.
بهش بگو جاش تو بهشته . با اینکه مسلمون نیست.
ماها خیلی بخواهیم به هم محبت کنیم اول منتظر میشیم ببینیم اون طرف اول حال بده بعد با هزار تارمل و اسطرلاب یه محبت نصف و نیمه میکنیم بعدش هم سینمونو سپر میکنیم میگیم بابا داش بینم................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد