مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

برای افشین امپراتور

فردا روز بزرگی برای فوتبال ایران و پرسپولیس است. اما نتیجه هر چه می خواهد باشد، قطبی قهرمان امسال فوتبال ماست. افشین قطبی به فوتبال ما در این یک سال آنقدر آموخت که الحق باید قهرمان بدانیمش.

قطبی یک جنتلمن واقعی را برای ما معنی کرد. برای ما نشان داد که لازم نیست مدام دم از مرام و لابی و حرفهای اینچینی زد. قطبی ثابت کرد یک قهرمان است. اگر آن ۶ امتیاز ناجوانمردانه از پرسپولیس کم نمیشد. اگر فدراسیون و سازمان تربیت بدنی با قطبی آن بازی ناجوانمردانه را نمی کردند، اگر امسال شیث و مامانی و نیکبخت بچه بازی هایشان را در طول فصل کنار می گذاشتند و اگر خبرنگارهای اراجیف نویس مدام از اختلاف قطبی و استیلی دم نمی زدند، چند هفته پیش پرسپولیس جام را از آن خود کرده بود. اما افشین در بحبوحه تمام این ناجوانمردی ها و مشکلات ایستاد و قهرمان ما شد. قطبی جوانمردانه به تمرین تیم ملی رفت و با دایی روبوسی کرد تا نشان دهد چقدر کشورش را دوست دارد. قطبی هرگز باختهایش را تقصیر مدیر عامل، داور و زمین و زمان نینداخت و حتی بعد از باخت سنگین به استقلال اهواز، حاضر نشد از کم کاری شاگردانش حرف بزند.

امروز فوتبال ما شاهد یک قهرمان بزرگ است که حالا که یک سال او را خسته کردیم و موهایش را سفید باید قدرش را بدانیم. قطبی نه با خدا لابی کرد، نه به خودش دروغ گفت و نه فیلم بازی کرد. قطبی یک جنتلمن ساده و صمیمی است و امروز نه فقط پرسپولیسی ها بلکه همه ایران او را دوست دارند چرا که قطبی فرهنگ بزرگی را به فوتبال ما وارد کرد.

افشین عزیز، با تمام وجود دوست دارم فردا سپاهان را شکست دهی و قهرمان شوی. نه به خاطر انتقام شکستهای سالهای اخیر در جام حذفی، بلکه به خاطر خودت و قول قهرمانی که از روز اول دادی و در روزهایی که ۷ امتیاز هم عقب افتادی هنوز سر حرفت بودی. اما بدان حتی اگر فردا برنده نباشی از نظر همه ما قهرمان هستی چرا که تو دوباره پرسپولیس را زنده کردی. درود بر تو.

نظرات 7 + ارسال نظر
ped جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ

eyval

Puyan جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

hastim bahat yavar

تورج ناخدا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

بهز اد عزیزم باو ر کن تو ی این همه سال که در فو تبال غرق شد م هیچگاه اینقدر آر ز وی قهر مانی نکر د م هیچگاه تا این حد از پر سپو لیس حمایت نکر د م بحث من قطبی است حضو ر یک فکر نو یک فر هنگ نو یک امید یک عشق بزر گ
امر و ز با هم جشن می گیر یم

behzad شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ب.ظ

عمو بهزاد، تبریک می گم

حسین یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ب.ظ

بله امپراتور باید بمونه اون باید پرسپولیسو قهرمان اسیا کنه باید به همه نشون بده پرسپولیس بزرگترین تیمه اسیاست

ما قهرمانیم
ما قهرمانیم

دایی مهدی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ http://ghargh.blogfa.com

حالا چرا امپراتور؟؟ !!! هیچی اش به امپراتورا نمی ره آخه! فقط کت و شلوارش شیکه . اونم تو بازی آخر انقدر بالا پایین شد که خراب شد!

والا ما که از نزدیک نمی دونستیم چی می کنه فقط توی مصاحبه های بعد بازی اش می گفت که پرسپولیس دل شیر داره!!!

به نظر من لیگ امسال شبیه بازی دبرنا بود.

دایی مسعود یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

بهزاد جان با نظرت موافقم واقعا قطبی یک کلاس برای همه فوتبالی ها گذاشت اکه شاگردا تو کلاس دلشون بخواد چیز یاد بگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد