مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

یک کم از این روزا

در حالیکه هوای تهران و ایران کلا به طور غیر معمولی گرم شده، اینجا هنوز رد پای زمستون رو میشه دید. یکی دو روزی هست که هوا بهتر شده و ساعاتی از روز دمای هوا به بالای صفر افزایش پیدا می کنه. حالا دیگه گذرگاه ها و پیاده رو ها از برف پاک شده است و برفهای انباشته کنار خیابون و خونه ها به تدریج آب در حال آب شدن هستند و کم کم ما هم بهار رو احساس می کنیم. دیروز دوچرخه خریدم. اول رفتم دوچرخه نو پیدا کنم اما خوبش رو پیدا نکردم و دست آخر دوچرخه نو خریدم. حس خوبیه که آدم با دوچرخه تردد کنه.

مدتها بود دنبال آهنگی از مهستی بودم به نام قمار عشق که یک بار یک جایی شنیده بودم ولی پیداش نکرده بودم. دیروز به طور اتفاقی توی سایت ایران ترانه پیداش کردم. صدای گیرای مهستی در اجرای این آهنگ ستودنی است. شنیدنش رو از دست ندید.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبتون سرشار از احساسه واقعا حرفایی که از دل می یاد به دل می شینه به منم سر بزنید خوشحال می شم
موفق باشید

پروین دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ

با سلام
دوچرخه مبارک شما لایق بهترین ها هستی.
آرزو می کنم همیشه بهترین چیزهایی که می خواهی
به دست آوری و دلی شاد خندان ازاون استفاده کنی

گلناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام بهزاد چطوری؟ چه قدر دلم برای وبلاگت تنگ شده بود!!!
امیدوارم خوب باشی. سال نو هم مبارک

زهرا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ

آهنگش عالی بود مرسی:)
هوای تهران هم حال خودش رو نمی فهمه، الان دوباره یه کوچولو سرد شده D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد