مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

سال نو و دانشجویان خارجی

دیروز کلاس TA داشتم. درست روز اول فروردین بود. خیلی از ایرانی ها تعطیل کرده بودند و دانشگاه نیومده بودند. یه جورایی حال گیری بود که پاشی به خاطر TA بیای دانشگاه. ولی چاره ای نبود و رفتم. جلسه کلاس خوبی بود و با بچه ها چند تا مساله را حل کردیم. از اونجایی که مساله هایی رو که می خوام حل کنم رو با کمک بچه ها حل می کنم و سعی می کنم که بچه ها کمابیش همه در کلاس مشارکت کنند، جزو کلاسهای خوب من بود و بچه ها راضی بودند. وقتی آخرین مساله تموم شد، با کمال تعجب دیدم دانشجوهای کانادایی، هندی و چینی (دانشجوی ایرانی سر کلاس نبود) در حالی که جمله «سال نو مبارک» رو که به زحمت حفظ کرده بودند، به من می گفتند، آغاز سال جدید ایرانی رو تبریک می گفتند. این کارشون احساس خیلی خوبی در من به وجود آورد و کلی خستگی رو ار تنم بیرون کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
دایی مسعود شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

نمی دونم سفره هفت سین گوگل رو هم دیدی

[ بدون نام ] شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ http://tehranfarda.blogfa.com

باسلام میشه بگید چطورمیشه بازی مونوپولی را به دست آورد؟
اگه راهنمائی کنید خیلی خوشحال میشوم.
پیشاپیش ازراهنمائیتون سپاسگذارم
سروش

mobin یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.mxm.ir

سلام
سال نو مبارک،
از پست "مرگ و زندگی" خیلی لذت بردم،اگر باز هم با مطالبی از این دست برخورد داشتید خوشحال میشم تو وبلاگتون ببینمشون.

بهمن چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ

آقا خیلی باحال بود ... اصلا فک نمی کردم یه همچین رابطه ای بین حل تمرین و بچه ها اونجا باشه!!

زهرا جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

آقا بهمن خارج ارتباط حل تمرین و بچه ها اینطوری نیست بطور کلی، ولی شما همسر ما رو دست کم نگیر;) این ارتباط بهزاد با شاگردهاش در هر کجا هستD:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد