مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مربیان دو شغله!!!

 

با تشکر ویژه از تورج عزیز به خاطر کامنت هایش برای نوشته قبلی. من هم امیدوارم که دایی موفق بشود. این برنامه نود خیلی خوب چیزیه. همه چیز رو رو می کنه. زمانی که بحث سرمربیگری تیم ملی مطرح شد، کفاشیان به طور قاطع اعلام کرد که فدراسیون مربی دو شغله را نمی پذیرد و مربی تیم ملی باید تمام قت در اختیار فدراسیون فوتبال باشد. بعد از آن علی دایی انتخاب شد با حفظ سمت در سایپا. امروز در لابلای اخبار می خواندم که محمد احمدزاده و بهزاد غلامپور به عنوان دستیارهای دایی پیشنهاد شده اند. این دو عزیز هم بعد از اینکه عرصه را برای دو شغله بودن باز دیده اند، گفته اند که بعله ما می خواهیم دو شغله باشیم و حالش رو ببریم!! (لینک مصاحبه با احمد زاده و غلامپور) واقعا آفرین به فدراسیون و سیاست هاش که همه اصولی است و تا آخر هم به اصولش پایبنده.

 

پ.ن. اسم غلامپور که میاد یاد سال 1993 و انتخابی جام جهانی می افتم که یک تنه تیم ایران رو با گلهایی که به حریفان تقدیم کرد از اون مسابقات حذف کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ

بهزاد جان این کامنت منو اینجا ثبت شده نگه دارتا انشا... ۲۴ ماه دیگه
اگه به علی دایی فرصت بدن
تو اون موقع خواهش می کنم یه پست جدید بزن و نسبت به این پستت اظهار پشیمانی کن
به نظرم محمد احمدزاده بهترین گزینه انتخاب داخلی بود
چون شخصیتی مثل خود علی دایی داره
سازش ناپذیر و برتری طلب
و می تونه این روحیه رو به تیم ملی تزریق کنه
در ضمن منتظر اسم های جدید برای تیم ملی باش
اسم هایی که شاید نشنیده باشی
امیدوارم علی دایی سرمنشا ریزش های بسیار از بازیکنان بی روحیه و تنبل و خودخواه تیم ملی که فقط برای پول و شهرت به تیم ملی میان
راجع به بهزاد غلامپور فعلا نظری ندارم
چون خودم چیزی نشنیده ام

این کامنت اینجا ثبت شد ولی اگر فدراسیون تاب نیاورد و علی دایی رو کله ژا کرد قبلش به من ربطی نداره ها!‌:)) براش آرزوی موفقیت می کنم

بابک سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ

در ضمن اگه علی دایی تا یک سال دیگه موفق نباشه
از همین الان من معذرت خواهی می کنم
------------------------------------------------
در حالی که خودم با انتخا علی دایی مخالف بودم و هنوز فکر می کنم فدراسیون خواسته با این انتخاب علی دایی رو خراب کنه
و در این راه سازمان تربیت بدنی هم کمکش می کنه
ولی بعد صحبت های دایی بهش بابت جرات و جربزه و شجاعت و شهامتش آفرین گفتم
فکر می کنم تیم ملی جوان و جدید و جنگجویی خواهیم داشت
تیمی که با دیدنش موهای مه ایرانیها به تنشون سیخ بشه و مشت هاشون برای پیروزی گره کرده
با چشمانی باز و قیافه ای مصمم
با سینه ای ستبر و لبریز از حس پیروزی
دوره کعبی ها و مبعلی ها و کریمی ها به سر آمده
هرچند هنوز زوده برای قضاوت
بعد از بازی کویت برایت خواهم نوشت

با سلام به آقا بابک فعلا که هم کعبی هم مبعلی و هم کریمی رو علی آقای دایی در قدم اول دعوت کردند. ببینیم اون انقلابات اساسی که توضیح دادید در تیم ملی در ادامه چگونه ژیش خواهد رفت. منتر شما بعد از بازی کویت هستیم.

دایی مهدی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ق.ظ http://ghargh.blogfa.com

بهزاد جان کدام مدیری در جمهوری اسلامی بود که روی حرفش وایستاده. در ضمن وقتی هیچ مدیر جمهوری اسلامی پیدا نمی کنی که اقلا پنج شش تا شغل ( که البته بهتر است بگویم عنوان) رسمی و بیست تا کار دلالی و بساز بفروشی نداشته باشه ، چرا مربی پنج شغله نباشه. احتمالا این قانون رو از قانون چند زن داشتن برداشتن

تورج سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

در شر ایطی که بر ما ر فت و این که باید گز ینه داخلی آن هم از بین مایلی کهن و قلعه نو ئی و دائی یکی را انتخاب کر د خو ب دائی خو ب است بهر حال مثل همیشه انتخاب بد و بد تر است اما دائی حداقل شجاعت دارد نظیر احمد ز اده که او هم شجاع و معتقد به جو انان و تو صیه ناپذیر است اما غلامپو ر شاید در عر صه مر بیگری آن مر د بی رو حیه آن سالها نباشد فقط این ر و زها دو ست دار م حس خو ب به تیم ملی انتقال کنم بهز اد جان می دانم تیم ملی اگر شکست بخو ر د هیچ کدام از آن آقایان ککشان هم نمی گز ه اما عاشقهای تیم ایران و ای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد