مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

یادداشتی برای افشین قطبی و تیم ملی

دو سه روزه مرتب می خواهم راجع به مربی تیم ملی بنویسم اما هر چی می نویسم رو پاک می کنم. از اینکه افشین قطبی نشد هم ناراحت شدم و هم خوشحال. ناراحت از اینکه لایق تر از افشین کسی وجود نداشت و خوشحال از اینکه در این خر تو خری فدراسیون و فاصله کم تا بازی های بعدی تیم ملی اگر به هر دلیل نمی تونست تیم رو تدارک ببینه و از گروهش صعود کنه تا سالها مردم و مطبوعات اون رو نمی بخشیدند. هر چند به خاطر شخصیت انتقاد ناپذیر دایی، تصور می کنم در تیم ملی در این مقطع ناموفق باشه، براش آرزوی موفقیت می کنم چون از قطبی یاد گرفته ایم که در همه حال برای بقیه احترام قائل بشیم. این ویدیو به بهترین نحو فرق افشین قطبی و علی دایی رو نشون میده. دیدنش رو از دست ندهید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تورج ناخدا جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

بهزاد عزیزم
افشین قطبی را دو ست دار م اما دو ست نداشتم سر مر بی تیم ملی بشو د او یک جنتلمن است با پاپوش دو ختن با نامر دیها با پشت خالی کر دنها بیگانه است در ضمن دو ست نداشتم امثال استیلی سر مر بی پرسپولیس عزیزمان شو د اما دائی مر دی است که می تو اند به نظر م بهتر ین انتخاب داخلی است خدا کند رو سفید مان کند

م ه ر د ا د شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ

من هم فکر میکنم دایی گزینه ی مناسبی بود...چون بهتر از بقیه میتونه با فوتبالیستا کنار بیاد+اینکه دایی همیشه وقتی انتقادا براش در اوج بوده بهترین نتایج رو گرفته...البته امیدوارم این دفعه حتما اینطوری باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد