مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

ولنتاین

امروز روز عشق است. چه بخواهیم مدل خارجیش رو بگیریم و چه مدل ایرانیش. گر چه معتقدم هر روز ما باید ولنتاین باشه و عشق را به همدیگر هدیه کنیم، اما امروز را به عنوان روز سمبلیک به همه عشاق و مخصوصا زهرای عزیزم تبریک می گویم. از خداوند متعال آرزوی پایداری برای هه عشقها دارم. این شعر از حافظ را هم تقدیم می کنم به زهرای عزیزم.



تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو
پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

ای گل خوش نصیب من بلبل خویش را مسوز
کز سر صدق می‌کند شب همه شب دعای تو

خرقه زهد و جام می گر چه نه درخور همست
این همه نقش می‌زنم در طلب وفای تو

شور شراب و سوز عشق آن نفسم رود ز سر
کاین سر پرهوس شود خاک در سرای تو

مهر رخت سرشت من خاک درت بهشت من
عشق تو سرنوشت من راحت من رضای تو

دولت عشق بین که چون از سر فخر و احتشام
گوشه تاج سلطنت می‌شکند گدای تو

دلق گدای عشق را گنج بود در آستین
زود رسد به سلطنت هر که بود گدای تو

من که ملول گشتمی از نفس فرشتگان
قال و مقال عالمی می‌کشم از برای تو

خوش چمنیست عارضت خاصه که در بهار حسن
حافظ خوش کلام شد مرغ غزل سرای تو

نظرات 4 + ارسال نظر
مومنا پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ق.ظ http://momena.dpn.ir/free.htm

سلام! ولنتاین مبارک! اگر هدر یا بنر مجانی می خوای بیا اینجا!

تورج پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.lonelyseaman.wordpress.com

زاز ل پر تو حسنت ز تجلی دم زد
عشق آمد و آتش به همه عالم زد
بهزاد ناز نینم
همو اره پر عشق باشی که عشق نه خار جی دارد و نه ایرانی عشق ز مان هم ندارد عشق مکان هم ندارد عشق فقط دیدن ز دل و بخشیدن است

زهرا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

بهزاد عزیزم
خوندن شعرش خیلی چسبید:) مخصوصاً که به من تقدیم کرده بودی;)
ممنون کلی:)

مسعود شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام بهزاد جان
امروز یه ایمیل گرفتم که نوشته بود قبل از ولنتاین غربی ها در آئین زرتشتیان ۲۹ بهمن بعنوان سپندار مز بعنوان روز تجلیل از مقام زن وجود داشته است و درود برتو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد